HubSpot opent vestiging in Nederland
- B2b
- 23 sep 2022 @ 09:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 23 sep 2022 @ 09:17
- Sjaak Hoogkamer
HubSpot, het customer relationship management (CRM)-platform, heeft zich gevestigd in Nederland. Deze maand opende het bedrijft zijn kantoor in de Mondriaantoren aan het Amstelplein in Amsterdam.
Daarmee breidt het hybride bedrijf, met ruim 7.000 medewerkers en 150.000 klanten in meer dan 120 landen, zijn internationale aanwezigheid verder uit. Recent opende HubSpot ook vestigingen in Ontario (Canada) en Madrid.
HubSpot kiest mede voor Amsterdam vanwege haar sterke ecosysteem. In het eerste kwartaal van dit jaar waren de internationale inkomsten goed voor 46% van de totale inkomsten.
Christian Kinnear, Chief Sales Officer bij HubSpot: ‘De afgelopen jaren zijn mij twee dingen duidelijk geworden. Ten eerste hebben bedrijven over de hele wereld behoefte aan eenvoudige maar effectieve tools om te blijven groeien. Ten tweede zijn werknemers op zoek naar flexibiliteit in wanneer, hoe en waar ze werken. Door te investeren in de groei van onze wereldwijde aanwezigheid kunnen we onze klanten de juiste service bieden, waar ze zich ook bevinden, en bieden we techtalenten een flexibele werkomgeving.’
Het kantoor in Amsterdam maakt 100% gebruik van hernieuwbare energie, net als de andere kantoren van HubSpot. Naast de focus op een duurzame toekomst maakt het bedrijf zich hard voor diversiteit. Zo zijn 50% van de leidinggevenden bij HubSpot vrouw, waaronder 4 op C-suite-level.
Yamini Rangan, CEO van HubSpot: ‘Onze internationale activiteiten groeien jaar na jaar en Nederland biedt een grote kans voor verdere groei. Ik kijk ernaar uit om onze impact uit te breiden, dankzij onze lokale klanten, partners en medewerkers.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
Laatste Nieuws
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing