Spotler Nederland, Tripolis en Flowmailer gaan verder als Spotler
- B2b
- 25 mei 2023 @ 07:56
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 mei 2023 @ 07:56
- Michiel van Zaane
Begin februari jl. hebben de drie afzonderlijke bedrijven binnen de Spotler Group, een internationaal opererende specialist in data drive marketing technologie, besloten om de handen ineen te slaan en één nieuwe organisatie te vormen. Zij gaan gezamenlijk opereren onder de naam Spotler.
De Spotler Group is aanwezig in Nederland, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en in Zweden. Drie Nederlandse bedrijven met de focus op e-mail automation software binnen deze internationale organisatie hebben besloten om de krachten de bundelen en onder de naam Spotler als 1 organisatie te opereren.
De bedrijfsintegratie heeft geen invloed op de data, mailings en automations die klanten in de software hebben ingericht. De verschillende BV's blijven voorlopig ook gewoon nog bestaan. Wat wel gaat veranderen is dat de organisaties zich gaan samenvoegen en als één nieuwe operationele organisatie onder één merknaam naar buiten gaat treden. Dat proces is sinds februari in volle gang en wordt zorgvuldig begeleid door het nieuwe management team van de nieuwe organisatie. De komende kwartalen wordt dat proces afgerond. Klanten, partners en andere relaties worden stapsgewijs op de hoogte gebracht van eventuele veranderingen als gevolg van het samengaan van de organisaties.
Managament team
Het management team van de nieuwe Spotler organisatie wordt gevormd door Mark van den Berg (Managing Director), Sean Barten (Customer Revenue & Retention Director), Richard van Looijen (R&D Director), Stefan Roelen (Sales Director) en Sven Pribnow (Client Services Director). Het team wordt vanuit de board van de Spotler Group bijgestaan door Paul Brentjens (CFO) en Ilona Salemink (HR Director).
Naast de doorontwikkeling, verkoop en levering van de eigen software, zal de nieuwe organisatie zich ook gaan toespitsen op de verkoop en levering van andere marketing technologie in de Group. Zo wordt inmiddels ook het Customer Data Platform (CDP) van Squeezely al geleverd aan klanten van de Spotler organisatie.
Managing Director, Mark van den Berg: ‘Door de integratie van Spotler Nederland, Tripolis en Flowmailer worden we het grootste e-mail automation bedrijf van Nederlandse komaf. Grotere afdelingen met meer specialisten die beter met elkaar samenwerken, zorgen voor een betere en snellere bediening van klanten. Én door onze focus op naadloze integraties tussen onze eigen producten en marketing technologie uit de Group, maken we het voor onze klanten mogelijk het maximale uit hun marketingcommunicatie te halen. Waar we nu nog heel sterk zijn in e-mail marketing en e-mail automation software zullen we de komende jaren groeien naar een toonaangevende speler op het gebied van het leveren van marketing technologie. Dat wordt een spannende en interessante reis voor onze medewerkers én onze klanten en partners.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Conservatorium Hotel en ADE... 11-10-2024
- IAA organiseert Benelux Leadership... 10-10-2024
- Sjaak Hoogkamer neemt na 12 jaar... 07-10-2024
- Beeckestijn en EarlyBridge fuseren30-09-2024
- De marketingtransfers van week 39,... 27-09-2024
- Strategische denkers (15): Het... 26-09-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing