DVJ Insights is Nima Marketing Company of the Year categorie medium
- B2b
- 9 jun 2023 @ 08:16
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 jun 2023 @ 08:16
- Michiel van Zaane
DVJ Insights is door Nima uitgeroepen tot Marketing Company of the Year 2022 in de categorie medium. Met de Nima Marketingprijzen worden bedrijven en marketeers beloond die een uitzonderlijke en bijzondere prestatie hebben geleverd en aantoonbaar het verschil maken op het gebied van maatschappij, economie en duurzaamheid.
Marketing research & analytics bureau DVJ Insights werd na plaatsing op een longlist en shortlist genomineerd voor de Nima Company of the Year in de categorie medium sized organisaties. Tijdens een pitch zette CEO & eigenaar Lucas Hulsebos de marketingstrategie van DVJ uiteen voor een vakjury van 15 marketeers en dit leidde tot het winnen van Nima Marketing Company of the Year. Hulsebos: ‘Onze strategie is gebaseerd op twee belangrijke uitgangspunten. We willen graag het beste onderzoeksbureau zijn en de beste plek voor mensen om te werken. Dat betekent een volledige geïntegreerde marketingorganisatie waarin iedereen bijdraagt aan het vergaren van kennis en het delen hiervan, we allemaal direct werken voor klanten, en we samen continu innoveren en optimaliseren. Door deze unieke manier van werken binnen DVJ zijn álle 90 medewerkers ware ambassadeurs van het DVJ Insights merk.’
Nima over de Marketingprijzen: ‘De Nima prijs is dé enige echte marketingprijs van Nederland, waarbij niet alleen naar marketing communicatie wordt gekeken, maar naar het gehele organisatieplaatje. Uiteraard wordt ook de liefde voor het marketingvak gevierd.’ Eerdere winnaars van de Marketing Company of the Year award (voorheen bekend als de Dutch Marketing Award) zijn onder meer Rituals en bol.com, met wie DVJ intensief samenwerkt. De uitreiking van de prijzen vindt plaats op 15 juni 2023 tijdens de Nima Marketing Day in DeFabrique in Utrecht.
Kennispartner
De vakjury koos DVJ Insights als ‘Marketing Company of the Year’ vanwege de in hun ogen sterke merk- en marketingstrategie waarmee DVJ zich als dé kennispartner positioneert richting haar klanten. Binnen DVJ is gewerkt aan een opbouw van de organisatie en een cultuur waarbij iedereen verantwoordelijk is voor marketing, communicatie, innovatie en ook klantbenadering. De contentstrategie is gebaseerd op de passie voor marketingonderzoek en het delen van content, kennis, inzichten en innovaties met ieders persoonlijke contacten. Alle ruim 90 medewerkers van DVJ Insights dragen bij aan content ontwikkeling - veelvuldig in nauwe samenwerking met universiteiten en de wetenschap - en interviews met honderden CMO’s en CMI’s.
Marieke van Echtelt, Managing Director van DVJ Insights, zegt over deze prijs: ‘Het is een bijzondere erkenning voor een marketing onderzoeksbureau, dat gespecialiseerd is in marketing en merkgroei, dat onze eigen interne marketingstrategie door marketing vakgenoten is bekroond met deze prestigieuze onderscheiding. Het is dan ook een beloning voor al het harde werk door de geweldige collega’s die ervoor hebben gekozen om deel uit te maken van dit succes en elke dag weer onze klanten helpen bij het nemen van grote beslissingen. Dat is voor mij een bewijs dat we de juiste dingen doen en waarde toevoegen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- Nima
- dvj insights
- longlist
- vakjury
- onderzoek
- nmd23
- Nima company of the year
- awards
- prijzen
- shortlist
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing