Zhoof ontwikkelt spaar-app voor The Voice Kids
- Bureaus
- 23 dec 2013 @ 10:25
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - DoelgroepenTelevisieOnline gamingSocial media
- 23 dec 2013 @ 10:25
- Redactie Bureaus
Talentenjacht The Voice Kids zet een app in om jonge kijkers aan zich te binden: een spaarkaart voor digitale plaatjes van de show. De app is ontwikkeld door Zhoof.
Voor het eerst in Nederland kan er met de speciale 'The Voice Kids'-app digitaal plaatjes worden gespaard. Deze zogenoemde 'Voicies' zijn twaalf deelplaatjes van een spaarkaart. Wanneer de spaarkaart vol is komt er een afbeelding tevoorschijn van het speciaal voor The Voice Kids ontworpen poppetje Voicie.
Tijdens iedere show wordt vooraf aangegeven dat er een spaar-Voicie aankomt, die de kijker kan scannen met de in de app aanwezige QR-codescanner. Volle spaarkaarten kunnen via de app worden ingeleverd en leveren mogelijk een prijs op.
Om het spaarsysteem van de Voicies zo interactief mogelijk te maken, kunnen de deelnemers de dubbel verkregen Voicies onderling met elkaar ruilen en aan elkaar weggeven. De Voicies zullen niet alleen tijdens de uitzending van The Voice Kids te verkrijgen zijn, maar ook via TheVoiceKids.nl en social media.
Ook in het derde seizoen van deze jongste talentshow van RTL 4 veroveren kinderen het podium. Ze presenteren zich wederom aan de coaches van 'The Voice Kids': Marco Borsato, Angela Groothuizen en Nick & Simon. De presentatie blijft in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbe.
De door Zhoof ontwikkelde 'The Voice Kids'-app is te downloaden voor iPhone en Android.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
Laatste Nieuws
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation