Zhoof ontwikkelt spaar-app voor The Voice Kids

- Bureaus
- 23 dec 2013 @ 10:25
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - DoelgroepenTelevisieOnline gamingSocial media
- 23 dec 2013 @ 10:25
- Redactie Bureaus
Talentenjacht The Voice Kids zet een app in om jonge kijkers aan zich te binden: een spaarkaart voor digitale plaatjes van de show. De app is ontwikkeld door Zhoof.
Voor het eerst in Nederland kan er met de speciale 'The Voice Kids'-app digitaal plaatjes worden gespaard. Deze zogenoemde 'Voicies' zijn twaalf deelplaatjes van een spaarkaart. Wanneer de spaarkaart vol is komt er een afbeelding tevoorschijn van het speciaal voor The Voice Kids ontworpen poppetje Voicie.
Tijdens iedere show wordt vooraf aangegeven dat er een spaar-Voicie aankomt, die de kijker kan scannen met de in de app aanwezige QR-codescanner. Volle spaarkaarten kunnen via de app worden ingeleverd en leveren mogelijk een prijs op.
Om het spaarsysteem van de Voicies zo interactief mogelijk te maken, kunnen de deelnemers de dubbel verkregen Voicies onderling met elkaar ruilen en aan elkaar weggeven. De Voicies zullen niet alleen tijdens de uitzending van The Voice Kids te verkrijgen zijn, maar ook via TheVoiceKids.nl en social media.
Ook in het derde seizoen van deze jongste talentshow van RTL 4 veroveren kinderen het podium. Ze presenteren zich wederom aan de coaches van 'The Voice Kids': Marco Borsato, Angela Groothuizen en Nick & Simon. De presentatie blijft in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbe.
De door Zhoof ontwikkelde 'The Voice Kids'-app is te downloaden voor iPhone en Android.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- McDonald's transformeert app tot Getaway Island tegen...
- Chocomel moet het nieuwe biertje worden
- Lang zal ze niet leven: 3FM in actie tegen ALS
- Letterlijk Black Friday voor Buutvrij for life
- Snelle gebruikt als eerste artiest ‘fakevertisen’ voor nieuw...
- Dentsu en OOH-partners slapen buiten om daklozen te helpen
Laatste Nieuws
- Mr Fox nieuwe bureau voor... 05-12-2023
- Tomorrowmen neemt Rocket Digital over05-12-2023
- P3 Group ontwikkelt game experience... 05-12-2023
- Koninklijke Euser geeft echte... 04-12-2023
- McDonald's transformeert app tot... 01-12-2023
- Dentsu en OOH-partners slapen buiten... 01-12-2023
MarketingTribune Events
- 26jan 2024
Deadline inschrijven Shopping Awards
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala