TBWA zet gespreksstof op thee-labels van Pickwick
- Bureaus
- 22 sep 2015 @ 15:39
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesInspiratiePackaging designSocial mediaCommercials
- 22 sep 2015 @ 15:39
- Redactie Bureaus
De dag doornemen met een gezellig kopje thee is een mooi traditioneel moment dat Pickwick koestert. Want bij een warm kopje thee ontstaan vaak diepgaande en mooie gesprekken. Wel zijn die gesprekken anders dan vroeger, want we worden vaak afgeleid, zoals door onze smartphones. Om onze gesprekken te verrijken heeft reclamebureau TBWA\Neboko iets nieuws voor Pickwick ontwikkeld: Tea Topics.
Deze Tea Topics zijn originele vragen afgedrukt op de eigen thee-labels van Pickwick. Elk label bevat een andere vraag, Een verrassend gesprek tijdens het theemoment wordt zo wel heel makkelijk op gang gebracht. En ook nog eens heel vaak: maandelijks worden miljoenen Pickwick theezakjes en -labels gebruikt.
Naast het verrassende gebruik van het eigen medium van de thee-labels wordt de campagne van TBWA\Neboko vanaf vandaag uitgerold via televisie, POS, Facebook en de eigen website van Pickwick.
Behalve de vragen die Pickwick nu al via de theelabeltjes stelt, is het voor consumenten ook mogelijk om via de Facebook-pagina van Pickwick je eigen vraag in te sturen. De meest originele vragen zet Pickwick op een theelabel.
Credits
Klant: Jacobs Douwe Egberts Nederland
Bureau: TBWA\Neboko
Verantwoordelijk bij klant: Ellen van der Linde, Elianette Prakken (Pickwick)
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Douwe Egberts
- TBWA
- commercial
- Pickwick
- Tea Topics
- theelabels
- gesprekken
- campagne
- vragen
- gespreksstof
- thee
- social media
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Monks zijn wereldwijd B Corp gecertificeerd
- Zonnebankmaker JK Group lanceert 'recharge for everybody'
- Big Mac saus nu los te koop in fles
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN en Dentsu Creative bij...
- Wereldmuseum bepleit open blik naar de wereld
- Kellogg’s viert ochtendtypes met vrolijke ontbijtcampagne
Laatste Nieuws
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
- Mentos kiest HPB voor... 13-05-2025
- Campagne ‘Nee tegen vapen’ richt... 13-05-2025
- 12-05-2025
- Domino’s verheerlijkt overwerken met... 12-05-2025
- Employer branding campagne... 12-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management