TBWA zet gespreksstof op thee-labels van Pickwick
- Bureaus
- 22 sep 2015 @ 15:39
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesInspiratiePackaging designSocial mediaCommercials
- 22 sep 2015 @ 15:39
- Redactie Bureaus
De dag doornemen met een gezellig kopje thee is een mooi traditioneel moment dat Pickwick koestert. Want bij een warm kopje thee ontstaan vaak diepgaande en mooie gesprekken. Wel zijn die gesprekken anders dan vroeger, want we worden vaak afgeleid, zoals door onze smartphones. Om onze gesprekken te verrijken heeft reclamebureau TBWA\Neboko iets nieuws voor Pickwick ontwikkeld: Tea Topics.
Deze Tea Topics zijn originele vragen afgedrukt op de eigen thee-labels van Pickwick. Elk label bevat een andere vraag, Een verrassend gesprek tijdens het theemoment wordt zo wel heel makkelijk op gang gebracht. En ook nog eens heel vaak: maandelijks worden miljoenen Pickwick theezakjes en -labels gebruikt.
Naast het verrassende gebruik van het eigen medium van de thee-labels wordt de campagne van TBWA\Neboko vanaf vandaag uitgerold via televisie, POS, Facebook en de eigen website van Pickwick.
Behalve de vragen die Pickwick nu al via de theelabeltjes stelt, is het voor consumenten ook mogelijk om via de Facebook-pagina van Pickwick je eigen vraag in te sturen. De meest originele vragen zet Pickwick op een theelabel.
Credits
Klant: Jacobs Douwe Egberts Nederland
Bureau: TBWA\Neboko
Verantwoordelijk bij klant: Ellen van der Linde, Elianette Prakken (Pickwick)
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- vragen
- campagne
- Tea Topics
- thee
- Douwe Egberts
- gespreksstof
- theelabels
- commercial
- TBWA
- social media
- Pickwick
- gesprekken
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing