Hornbach en VI laten Nederland goals maken
- Bureaus
- 13 jun 2018 @ 13:12
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ActiesActivatieCampagnesWK Voetbal
- 13 jun 2018 @ 13:12
- Redactie Bureaus
Nederland gaat tijdens dit WK-voetbal de meeste goals maken. Goals bouwen, welteverstaan. Hornbach en Voetbal International zijn een partnership aangegaan om voetbalfans te inspireren deze zomer samen een goal te maken.
Voetbal International en Hornbach inspireren en helpen om zelf een goal te maken voor op straat of in de tuin. Zo zijn er onder meer projectshows ‘maak zelf een goal’ in alle vestigingen. Zowel beginnende als gevorderde klussers kunnen deze workshops bijwonen. Ook heeft Hornbach een speciale instructievideo en een handzame folder gemaakt waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je zelf een goal kunt bouwen.
Voetbal International zal tijdens het WK ruimschoots aandacht besteden aan het initiatief. Zo creëert Voetbal International onder meer een speciale pagina www.VI.nl/maakeengoal waar mensen hun zelfgemaakte goal kunnen posten. Ook wordt er op ludieke wijze ingehaakt op WK-goals.
Marketing manager Maarten Post van Hornbach: 'Als je geen goal hebt, kun je niet scoren. Daarom gaan we heel voetbalminnend Nederland aanzetten om zelf een goaltje in elkaar te timmeren. Dat is leuk en makkelijk om te doen. Met meer goals wordt er meer gescoord en zijn we er straks weer gewoon bij op het WK. Voetbal International is een autoriteit en met zijn miljoenenbereik de logische partner.'
Partnership-manager Marco Schumacher van Voetbal International: 'Wij zijn verheugd en trots dat Hornbach een partnership met ons is aangegaan. Het zou mooi zijn als we er gezamenlijk in slagen een heuse klustrend te ontketenen en het Nederlandse voetbal met dit sympathieke initiatief een positieve impuls geven.'
De actie loopt van 11 juni tot en met 15 juli 2018, ofwel praktisch gelijk met het WK Voetbal.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
- Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne30-06-2025
- All Response Media werkt voor... 27-06-2025
- Digitale bureaus toonden veerkracht... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation