Open Now aan de slag voor NautaDutilh
- Bureaus
- 17 jul 2018 @ 09:25
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ConceptOnderzoekMarketing
- 17 jul 2018 @ 09:25
- Peter van Woensel Kooy
NautaDutilh heeft na een uitgebreide oriëntatie gekozen voor Open Now als haar strategisch partner en communicatiebureau. Wetenschappelijke inzichten vormden de basis van de strategie en waren het vertrekpunt voor een periode van intensieve samenwerking.
Met uiteindelijk een nieuwe, toekomstgerichte positionering als resultaat: 'Adaptive Thinking', melden de partners trots.
'Adaptive Thinking gaat over doelgericht, maar flexibel denken in veranderende tijden. Dé manier om vooruitgang te boeken in complexe situaties. Deze thematiek past buitengewoon goed bij NautaDutilh en haar rijke geschiedenis', aldus Rebecca Joosten, hoofd communicatie en marketing van NautaDutilh. De eerste resultaten van de nieuwe positionering zijn zichtbaar op de vernieuwde website en in een corporate film. Van deze laatste productie kunt u hieronder genieten.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Olaf Hakenkruger
- Adaptive Thinking
- Nauta Dutilh
- complex
- thematiek
- Rebecca Joosten
- flexibel denken
- Open Now
- tactiek
- film
- rijke geschiedenis
- strategie
- aan de slag
- psyche
- marcom
- advocatuur
- campagne
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

