Open Now aan de slag voor NautaDutilh

Open Now aan de slag voor NautaDutilh
  • Bureaus
  • 17 jul 2018 @ 09:25
  • 11050 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ConceptOnderzoekMarketing

NautaDutilh heeft na een uitgebreide oriëntatie gekozen voor Open Now als haar strategisch partner en communicatiebureau. Wetenschappelijke inzichten vormden de basis van de strategie en waren het vertrekpunt voor een periode van intensieve samenwerking.

Met uiteindelijk een nieuwe, toekomstgerichte positionering als resultaat: 'Adaptive Thinking', melden de partners trots.
 
'Adaptive Thinking gaat over doelgericht, maar flexibel denken in veranderende tijden. Dé manier om vooruitgang te boeken in complexe situaties. Deze thematiek past buitengewoon goed bij NautaDutilh en haar rijke geschiedenis', aldus Rebecca Joosten, hoofd communicatie en marketing van NautaDutilh. De eerste resultaten van de nieuwe positionering zijn zichtbaar op de vernieuwde website en in een corporate film. Van deze laatste productie kunt u hieronder genieten.
(PvWK)

 



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken