KNGF Geleidehonden en Selmore introduceren Spup

KNGF Geleidehonden en Selmore introduceren Spup
  • Bureaus
  • 20 aug 2018 @ 07:54
  • 11888 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • Maatschappij

Met Spup wil KNGF Geleidehonden nieuwe donateurs werven. Spup is bedacht door Selmore Creative Agency.

Een Spup is een echte pup die wordt opgeleid tot geleidehond. In amper twee jaar tijd is zo’n pup in staat om een visueel gehandicapte over straat te leiden of een kind met autisme te kalmeren in een panieksituatie.

Spup is een samentrekking van de url sponsoreenpup.nl die stuurt naar het vernieuwde online sponsorplatform. Daar kun je ter plekke je eigen Spup uitkiezen. Vervolgens word je op de hoogte gehouden via Spupdates, in de vorm van verhalen, foto’s en video’s. Zo kun je de ontwikkeling van ‘jouw’ Spup op de voet volgen.

‘Met de introductie van Spup heeft KNGF Geleidehonden een opvallend nieuw label dat het sponsorplatform op een hele aansprekende en vooral ook aaibare manier neerzet’, aldus Jakko Achterberg, creative partner Selmore.

Het Spup-platform wordt aangejaagd met een campagne op tv, radio en social en mikt in eerste instantie op particulieren. In een later stadium is het ook mogelijk om met je klas of bedrijf een Spup te nemen of zelfs een Spup cadeau te doen.

Ingrid Oosterveen, Manager Fondsenwerving en Communicatie KNGF: ‘Ze zijn uniek in hun soort, vandaar een eigen naam. Je sponsort echt een Spup en draagt zo persoonlijk bij aan de opleiding van die ene hond. Je bent heel betrokken bij alles wat de Spup leert, zowel bij het pleeggezin als later op school.’

Credits

Klant : KNGF Geleidehonden

Titel : SPUP

Datum on air / live : Op basis van stopper inzet

Creatieve directie : Jakko Achterberg en Niels Westra

Copy Writer : Niels Westra

Art Director : Jakko Achterberg

RTV Producer : Jorieke de Jong

Account : Sanne Willems, Jorieke de Jong

Klant verantwoordelijk : Monique van Velten, Ingrid Oosterveen,

Charlot Lammers, Eveline Lentz-Mulder

Veel dank aan

Productiemaatschappij : Pink Rabbit

Regisseur : Harro Schoonhoven

Producer/1st AD : Thomas Rohde

D.O.P./Cameraman : Harro Schoonhoven

Gaffer en fotograaf : Jelle Mulder

Electricien : Kenny Bendt

Sound : Gaby de Haan

Styling/props : Esther Meijer

Make-up : Margot van Essen

Catering : Anna Montsma

Production assistant : Erwin Bos

Merel van Dam

Casting : Groen Casting

Offline studio : MRTN

Offline editor : Jorien Voogt

Online : De Grot

Grading : Erik van den Heuvel

Geluidstudio : Ambassadors Sound

Geluidstechnicus : Joep Meijburg

Muziek : Joep Meijburg

Voice-over : Fedja van Huêt

Henneman Agency




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken