BiFi wil niet fake zijn

BiFi wil niet fake zijn
  • Bureaus
  • 2 okt 2018 @ 09:51
  • 14229 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenCampagnesBranded contentFoodMediabureau

'Doe lekker wat je wil.' Dat is de nieuwe pay-off van het voorverpakte worstje BiFi, dat zich gaat profileren als 'niet fake'. Eigenaar LSI schakelt Stroom in voor de mediastrategie en -inkoop.

In 2014 werd BiFi door het Amerikaanse familiebedrijf LSI gekocht, waarmee het bedrijf een stevige positie op de Europese markt verwierf. Vleessnack BiFi is een natuurlijk product, zonder smaakversterkers, zonder kunstmatige geurstoffen en zonder kleurstoffen. In een wereld waar veel ‘fake’ is, wil BiFi met zijn nieuwe campagne juist benadrukken dat er niets mis is met gewoon jezelf zijn.

Content-partnership met Kakhiel

Stroom heeft hiervoor een mediastrategie ontwikkeld om de campagne 'Doe lekker wat je wil' in zowel Nederland als België te introduceren. Onderdeel van de mediamix zijn tv, Out-of- Home, social media en een branded content-partnership met internet-fenomeen Kakhiel.

De keuze viel op Stroom vanwege het hoge serviceniveau, de can-do mentaliteit en het feit dat Stroom zich opstelt als business partner om de doelstellingen van LSI te realiseren.

'Spannende tijden voor BiFi'

Natalia Tofan, brandmanager BiFi bij BNL: ‘Dit zijn spannende tijden voor BiFi. Wij zijn op weg om het iconische en geliefde merk te vernieuwen na een relatief lange periode van stilte. Om een comeback van BiFi te realiseren is ons partnership met Stroom geweldig. Stroom heeft een professioneel team dat in staat is om strategisch en creatief mee te denken om de beste realisatie te garanderen. Dit is een prachtig begin van een hopelijk lange termijn samenwerking!’

Yessica Zwetsloot, directeur van Stroom: ‘Met BiFi hebben we weer een prachtig merk om voor te werken. Onze kennis om marketingdoelstellingen te helpen realiseren én
het serviceniveau van Stroom sluit aan bij de professionaliteit van LSI. We kijken uit naar een langdurige samenwerking.’

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken