BiFi wil niet fake zijn
- Bureaus
- 2 okt 2018 @ 09:51
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenCampagnesBranded contentFoodMediabureau
- 2 okt 2018 @ 09:51
- Redactie Bureaus
'Doe lekker wat je wil.' Dat is de nieuwe pay-off van het voorverpakte worstje BiFi, dat zich gaat profileren als 'niet fake'. Eigenaar LSI schakelt Stroom in voor de mediastrategie en -inkoop.
In 2014 werd BiFi door het Amerikaanse familiebedrijf LSI gekocht, waarmee het bedrijf een stevige positie op de Europese markt verwierf. Vleessnack BiFi is een natuurlijk product, zonder smaakversterkers, zonder kunstmatige geurstoffen en zonder kleurstoffen. In een wereld waar veel ‘fake’ is, wil BiFi met zijn nieuwe campagne juist benadrukken dat er niets mis is met gewoon jezelf zijn.
Content-partnership met Kakhiel
Stroom heeft hiervoor een mediastrategie ontwikkeld om de campagne 'Doe lekker wat je wil' in zowel Nederland als België te introduceren. Onderdeel van de mediamix zijn tv, Out-of- Home, social media en een branded content-partnership met internet-fenomeen Kakhiel.
De keuze viel op Stroom vanwege het hoge serviceniveau, de can-do mentaliteit en het feit dat Stroom zich opstelt als business partner om de doelstellingen van LSI te realiseren.
'Spannende tijden voor BiFi'
Natalia Tofan, brandmanager BiFi bij BNL: ‘Dit zijn spannende tijden voor BiFi. Wij zijn op weg om het iconische en geliefde merk te vernieuwen na een relatief lange periode van stilte. Om een comeback van BiFi te realiseren is ons partnership met Stroom geweldig. Stroom heeft een professioneel team dat in staat is om strategisch en creatief mee te denken om de beste realisatie te garanderen. Dit is een prachtig begin van een hopelijk lange termijn samenwerking!’
Yessica Zwetsloot, directeur van Stroom: ‘Met BiFi hebben we weer een prachtig merk om voor te werken. Onze kennis om marketingdoelstellingen te helpen realiseren én
het serviceniveau van Stroom sluit aan bij de professionaliteit van LSI. We kijken uit naar een langdurige samenwerking.’
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing