BiFi wil niet fake zijn
- Bureaus
- 2 okt 2018 @ 09:51
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenCampagnesBranded contentFoodMediabureau
- 2 okt 2018 @ 09:51
- Redactie Bureaus
'Doe lekker wat je wil.' Dat is de nieuwe pay-off van het voorverpakte worstje BiFi, dat zich gaat profileren als 'niet fake'. Eigenaar LSI schakelt Stroom in voor de mediastrategie en -inkoop.
In 2014 werd BiFi door het Amerikaanse familiebedrijf LSI gekocht, waarmee het bedrijf een stevige positie op de Europese markt verwierf. Vleessnack BiFi is een natuurlijk product, zonder smaakversterkers, zonder kunstmatige geurstoffen en zonder kleurstoffen. In een wereld waar veel ‘fake’ is, wil BiFi met zijn nieuwe campagne juist benadrukken dat er niets mis is met gewoon jezelf zijn.
Content-partnership met Kakhiel
Stroom heeft hiervoor een mediastrategie ontwikkeld om de campagne 'Doe lekker wat je wil' in zowel Nederland als België te introduceren. Onderdeel van de mediamix zijn tv, Out-of- Home, social media en een branded content-partnership met internet-fenomeen Kakhiel.
De keuze viel op Stroom vanwege het hoge serviceniveau, de can-do mentaliteit en het feit dat Stroom zich opstelt als business partner om de doelstellingen van LSI te realiseren.
'Spannende tijden voor BiFi'
Natalia Tofan, brandmanager BiFi bij BNL: ‘Dit zijn spannende tijden voor BiFi. Wij zijn op weg om het iconische en geliefde merk te vernieuwen na een relatief lange periode van stilte. Om een comeback van BiFi te realiseren is ons partnership met Stroom geweldig. Stroom heeft een professioneel team dat in staat is om strategisch en creatief mee te denken om de beste realisatie te garanderen. Dit is een prachtig begin van een hopelijk lange termijn samenwerking!’
Yessica Zwetsloot, directeur van Stroom: ‘Met BiFi hebben we weer een prachtig merk om voor te werken. Onze kennis om marketingdoelstellingen te helpen realiseren én
het serviceniveau van Stroom sluit aan bij de professionaliteit van LSI. We kijken uit naar een langdurige samenwerking.’
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Monks zijn wereldwijd B Corp gecertificeerd
- Zonnebankmaker JK Group lanceert 'recharge for everybody'
- Big Mac saus nu los te koop in fles
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN en Dentsu Creative bij...
- Kellogg’s viert ochtendtypes met vrolijke ontbijtcampagne
- Museumkaart kiest Act Agency voor socialstrategie
Laatste Nieuws
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
- Mentos kiest HPB voor... 13-05-2025
- Campagne ‘Nee tegen vapen’ richt... 13-05-2025
- 12-05-2025
- Domino’s verheerlijkt overwerken met... 12-05-2025
- Employer branding campagne... 12-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management