PHD begeleidt Oatly in Europa

PHD begeleidt Oatly in Europa
  • Bureaus
  • 29 jan 2019 @ 15:29
  • 8685 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • StrategieMediabureauMerkenReclame

Oatly, het onafhankelijke Zweedse bedrijf dat voedzame en ecologisch verantwoorde drankjes maakt van haver, brengt per direct alle mediaplanning en -buying onder bij PHD in diverse EMEA-markten.

PHD gaat voor Oatly aan de slag in de UK, Duitsland, Zweden, Denemarken, Finland, Noorwegen, Spanje en Nederland. Andere Europese landen zullen volgen bij verdere expansie van het merk. De acht nieuwe markten zijn een aanvulling op de werkzaamheden die PHD al sinds november 2017 voor Oatly verricht in de VS.

'Wij zijn een speciaal merk dat probeert om dingen anders te doen, en tegelijkertijd willen we snel groeien. Dit vraagt veel van de mensen die bij Oatly werken, maar ook van onze bureaus. We hadden direct een goed gevoel bij het team van PHD, ze begrepen wat we wilden bereiken en ze presenteerden een goede en schaalbare set-up die ons helpt om mooie en effectieve campagnes over de hele wereld uit te rollen', zegt Andreas Granath, Omni Channel Media Manager bij Oatly.

Toby Hack, CEO Global Business: 'We zijn enorm enthousiast over het uitbreiden van onze relatie met Oatly. Hun nadruk op het opschudden van een zeer traditionele categorie, met verrassende communicatie, sluit naadloos aan op de visie op communicatie van PHD. We kunnen niet wachten om samen fantastisch werk te doen.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken