FCB Amsterdam zelfstandig verder

FCB Amsterdam zelfstandig verder
  • Bureaus
  • 23 okt 2019 @ 09:46
  • 9382 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Strategie

Binnen het IPG-netwerk gaat FCB Amsterdam zelfstandig verder. Het bureau is eigendom geworden van het lokale management. Alle aandelen zijn nu in het bezit van Jos Vis, Massimo van der Plas en Benjamin Messelink.

De management buy-out maakt deel uit van de ‘Culture-Up Strategie’ waarmee het wereldwijde FCB-netwerk naar eigen zeggen de kracht van de lokale bedrijven meer ruimte geeft. Een strategie waarin de lokale cultuur en ondernemerschap wordt gestimuleerd terwijl er nog steeds een netwerkconnectie is met toegang tot alle tools en kennis. Eerder werden in Europa al de FCB-vestigingen in Madrid, Zurich, Wenen en Polen overgenomen door het management.

Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken