FCB Amsterdam zelfstandig verder
- Bureaus
- 23 okt 2019 @ 09:46
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Strategie
- 23 okt 2019 @ 09:46
- Redactie MarketingTribune
Binnen het IPG-netwerk gaat FCB Amsterdam zelfstandig verder. Het bureau is eigendom geworden van het lokale management. Alle aandelen zijn nu in het bezit van Jos Vis, Massimo van der Plas en Benjamin Messelink.
De management buy-out maakt deel uit van de ‘Culture-Up Strategie’ waarmee het wereldwijde FCB-netwerk naar eigen zeggen de kracht van de lokale bedrijven meer ruimte geeft. Een strategie waarin de lokale cultuur en ondernemerschap wordt gestimuleerd terwijl er nog steeds een netwerkconnectie is met toegang tot alle tools en kennis. Eerder werden in Europa al de FCB-vestigingen in Madrid, Zurich, Wenen en Polen overgenomen door het management.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes