Karvan Cévitam lanceert nieuwe smaak in Nederland

Karvan Cévitam lanceert nieuwe smaak in Nederland
  • Bureaus
  • 23 jun 2020 @ 09:56
  • 25053 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MerkenProductdesignDoelgroepenCampagnes

Karvan Cévitam lanceert zijn nieuwe productsmaak 'Signature Blends' op de Nederlandse markt. Met een begeleidende campagne, ontwikkeld door Virtue, mikt het limonadesiroopmerk op jongvolwassenen.

Karvan Cévitam heeft Virtue, het creatieve bureau van Vice, gevraagd te helpen met de productlancering. Onderzoek van Virtue laat zien dat jonge mensen minder alcohol drinken dan oudere generaties op dezelfde leeftijd. Dit opent de deuren voor Karvan Cévitam om juist voor deze doelgroep een alternatief te bieden. De begeleidende campagne genaamd 'Blends Taste Better' bestaat uit social media assets, pre-rolls, tv-billboard, Spotify-advertenties, out of home en print.

Fanny Gresset, brand manager drinks bij Kraft Heinz (waar Carvan Cévitam onder valt), zegt: 'Met onze Signature Blends-lijn hopen we een nieuwe generatie enthousiast te maken voor limonade. We hebben voor de productlancering voor Virtue gekozen vanwege hun kennis van de jonge doelgroep en hun non-traditionele kijk op het leven.'

Munise Can, strategy director bij Virtue, voegt toe: 'Dit was een fantastisch project om op te werken. Het rebranden van een product dat iedereen kent naar een merk voor jongvolwassen is precies waar wij goed in zijn.'

Signature Blends is verkrijgbaar bij Jumbo en Albert Heijn in de smaken limoen & munt, rabarber & aardbei, witte druif & vierbloesem en citroen & sinaasappelbloesem.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken