Karvan Cévitam lanceert nieuwe smaak in Nederland
- Bureaus
- 23 jun 2020 @ 09:56
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MerkenProductdesignDoelgroepenCampagnes
- 23 jun 2020 @ 09:56
- Lucas Boon
Karvan Cévitam lanceert zijn nieuwe productsmaak 'Signature Blends' op de Nederlandse markt. Met een begeleidende campagne, ontwikkeld door Virtue, mikt het limonadesiroopmerk op jongvolwassenen.
Karvan Cévitam heeft Virtue, het creatieve bureau van Vice, gevraagd te helpen met de productlancering. Onderzoek van Virtue laat zien dat jonge mensen minder alcohol drinken dan oudere generaties op dezelfde leeftijd. Dit opent de deuren voor Karvan Cévitam om juist voor deze doelgroep een alternatief te bieden. De begeleidende campagne genaamd 'Blends Taste Better' bestaat uit social media assets, pre-rolls, tv-billboard, Spotify-advertenties, out of home en print.
Fanny Gresset, brand manager drinks bij Kraft Heinz (waar Carvan Cévitam onder valt), zegt: 'Met onze Signature Blends-lijn hopen we een nieuwe generatie enthousiast te maken voor limonade. We hebben voor de productlancering voor Virtue gekozen vanwege hun kennis van de jonge doelgroep en hun non-traditionele kijk op het leven.'
Munise Can, strategy director bij Virtue, voegt toe: 'Dit was een fantastisch project om op te werken. Het rebranden van een product dat iedereen kent naar een merk voor jongvolwassen is precies waar wij goed in zijn.'
Signature Blends is verkrijgbaar bij Jumbo en Albert Heijn in de smaken limoen & munt, rabarber & aardbei, witte druif & vierbloesem en citroen & sinaasappelbloesem.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers