Karvan Cévitam lanceert nieuwe smaak in Nederland
- Bureaus
- 23 jun 2020 @ 09:56
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MerkenProductdesignDoelgroepenCampagnes
- 23 jun 2020 @ 09:56
- Lucas Boon
Karvan Cévitam lanceert zijn nieuwe productsmaak 'Signature Blends' op de Nederlandse markt. Met een begeleidende campagne, ontwikkeld door Virtue, mikt het limonadesiroopmerk op jongvolwassenen.
Karvan Cévitam heeft Virtue, het creatieve bureau van Vice, gevraagd te helpen met de productlancering. Onderzoek van Virtue laat zien dat jonge mensen minder alcohol drinken dan oudere generaties op dezelfde leeftijd. Dit opent de deuren voor Karvan Cévitam om juist voor deze doelgroep een alternatief te bieden. De begeleidende campagne genaamd 'Blends Taste Better' bestaat uit social media assets, pre-rolls, tv-billboard, Spotify-advertenties, out of home en print.
Fanny Gresset, brand manager drinks bij Kraft Heinz (waar Carvan Cévitam onder valt), zegt: 'Met onze Signature Blends-lijn hopen we een nieuwe generatie enthousiast te maken voor limonade. We hebben voor de productlancering voor Virtue gekozen vanwege hun kennis van de jonge doelgroep en hun non-traditionele kijk op het leven.'
Munise Can, strategy director bij Virtue, voegt toe: 'Dit was een fantastisch project om op te werken. Het rebranden van een product dat iedereen kent naar een merk voor jongvolwassen is precies waar wij goed in zijn.'
Signature Blends is verkrijgbaar bij Jumbo en Albert Heijn in de smaken limoen & munt, rabarber & aardbei, witte druif & vierbloesem en citroen & sinaasappelbloesem.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

