Barentz kiest voor GUC Agency

Barentz kiest voor GUC Agency
  • Bureaus
  • 3 jul 2020 @ 09:27
  • 34926 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenStrategie

Reclamebureau GUC gaat Barentz, distributeur van life science-ingrediënten, ondersteunen in het ontwikkelen van een nieuwe merkstrategie en corporate identity.

GUC Agency is aan de slag gegaan met 'een helder merkmanifest' van Barentz dat moet aansluiten op de pay-off: ‘Always a better solution’. Ook het logo en de huisstijl van Barentz zijn onder handen genomen. 'Het beeldmerk van Barentz heeft een moderner en toegankelijker vorm gekregen en straalt kracht uit. We hebben daarnaast de nieuwe website, inclusief content-structuur en design ontwikkeld', aldus Charles Borremans, partner en strategy director van GUC Agency.

Bekijk de website hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken