Barentz kiest voor GUC Agency
- Bureaus
- 3 jul 2020 @ 09:27
- Link
- 
  
 Lucas Boon
 redacteur
 BBP Media - MarketingTribune
- KlantenStrategie
- 3 jul 2020 @ 09:27
- Lucas Boon
Reclamebureau GUC gaat Barentz, distributeur van life science-ingrediënten, ondersteunen in het ontwikkelen van een nieuwe merkstrategie en corporate identity.
GUC Agency is aan de slag gegaan met 'een helder merkmanifest' van Barentz dat moet aansluiten op de pay-off: ‘Always a better solution’. Ook het logo en de huisstijl van Barentz zijn onder handen genomen. 'Het beeldmerk van Barentz heeft een moderner en toegankelijker vorm gekregen en straalt kracht uit. We hebben daarnaast de nieuwe website, inclusief content-structuur en design ontwikkeld', aldus Charles Borremans, partner en strategy director van GUC Agency.
Bekijk de website hier.
- 
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




