Lewis viert 20 jarig bestaan met verhuizing
- Bureaus
- 1 jul 2020 @ 11:47
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 1 jul 2020 @ 11:47
- Sjaak Hoogkamer
Communicatiebureau Lewis bestaat 20 jaar in Nederland. Het jubileum wordt in Eindhoven gevierd met een verhuizing.
Het 40-koppig team verhuist naar de Mahatma Ghandilaan 2 in Eindhoven, een zelfstandig pand met drie verdiepingen. De verhuizing vindt na de zomer plaats.
In 2000 werd Lewis Benelux opgericht door Yvonne van Bokhoven (links op foto boven). Momenteel telt het bureau in de Benelux vier kantoren in Eindhoven, Amsterdam, Antwerpen en Brussel met in totaal 80 medewerkers.
Inmiddels is het managementstokje voor Nederland overgedragen aan Vera Kops (rechts op foto boven). Zij opende acht jaar geleden het tweede Nederlandse kantoor in Amsterdam en verdeelt nu alweer een aantal jaren haar aandacht over de kantoren in Amsterdam en Eindhoven. Van Bokhoven is nog steeds in dienst bij het bureau maar is nu verantwoordelijk voor de vestigingen in Europa en Azië.
Lewis koos Eindhoven destijds als vestigingsplaats, vanwege de grote concentratie ICT-bedrijven. In de afgelopen 20 jaar is die positie van Eindhoven alleen maar verstevigd. Het kantoor in Eindhoven heeft nog steeds heel veel klanten in het ICT-segment, zoals Exact, Siemens en Google. Een aantal van deze klanten is gevestigd in de regio, zoals Info Support, Ricoh en SyncForce. Het kantoor in Amsterdam richt zich meer op het consumer- en lifestyle-segment met klanten als Pathé Thuis, Luxaflex, Deliveroo en Sunweb.
Kops: ‘De aanstaande verhuizing is een mooie manier om ons jubileum te vieren. Ons nieuwe kantoor gaat voldoende ruimte bieden voor onze ambitieuze plannen. We willen de komende jaren nog meer groei realiseren, onder andere doordat we steeds meer diensten aanbieden. Zo willen we een studio inrichten zodat we nog meer (grote) contentproducties kunnen realiseren, zoals webinars en podcasts. Daarnaast behoort een trainingsruimte waar we klanten bijvoorbeeld een realtime mediatraining kunnen bieden, tot onze wensen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

