Ruben van der Meer houdt vak (lach)spiegel voor
- Bureaus
- 30 sep 2020 @ 17:39
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AwardFilm
- 30 sep 2020 @ 17:39
- Lucas Boon
De SAN-uitreiking is zojuist afgetrapt met een hilarisch filmpje waarin het reclamevak een spiegel wordt voorgehouden. In het filmpje, bedacht en geproduceerd door Joe Public, zien we de uitgerangeerde CMO van een vergeten lippenstiftmerk, gespeeld door Ruben van der Meer.
Van der Meer strooit met vage maar vooral herkenbare oneliners als 'gut feeling in de bizz', 'robbertjes afscrummen' en 'purpose opnieuw vaststellen'. Vervolgens komt zijn opvolgster, een millennial uiteraard, in beeld. 'What the fuck?! Welke witte boomer heeft dit bedacht?'
'Je kunt wachten op the next big thing... Of gewoon beginnen', zo luidt de afsluitende boodschap.
Antoine Houtsma van Joe Public, die het filmpje regisseerde, zegt: 'Het heeft ons bijna ons hele marketingbudget gekost, maar dan heb je ook wat. Smiley met ontblote tanden!'
Oordeel zelf:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Esther van Vliet & Steffi Boom... 05-12-2025
- Louis gaat met kerst op avontuur04-12-2025
- De Beren kiest OK als creatief partner04-12-2025
- Nieuwe campagne voor divers De Pijp04-12-2025
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

