The Creative Shopping Center aan de slag voor 3 nieuwe klanten

The Creative Shopping Center aan de slag voor 3 nieuwe klanten
  • Bureaus
  • 1 sep 2020 @ 08:42
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Reclamebureau The Creative Shopping Center in Amsterdam, dat in april dit jaar startte, gaat aan de slag voor drie nieuwe opdrachtgevers: Only for Men, Rebel en Het Noordbrabants Museum.

Beeld: het team van The Creative Shopping Center in een Zoom-sessie.

Winkelketen Only for Men wil groeien in zowel fysieke als online winkels. Rens Drost, marketing & e-commerce manager Only for Men, zegt: 'Hiervoor zochten we een compact en slagvaardig bureau met ervaring om ons een stap verder te brengen. Ik ken Ben Imhoff en Raymond van Schaik uit het verleden en zij voelen ons goed aan.'

Rebel, adviseur op het gebied van duurzaamheid en transport, heeft een Mobility Change-wedstrijd onder studenten uitgeschreven. Hiervoor zochten zij een partij die die kan helpen om verandering te initiëren. Jan-Pieter van IJzendoorn, head of marketing bij Rebel, zegt: 'TCSC wist direct de juiste toon te vinden en heeft de slagkracht die ook ons bedrijf typeert.'

Voor Het Noordbrabants Museum heeft TCSC een nieuwe campagne ontwikkeld. Stella Nulens (hoofd marketing en communicatie): 'We waren blij verrast door de breedte en diepte van het concept. Ook voor de langere termijn.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken