Kjeld Nuis in nieuwe M line campagne
- Bureaus
- 23 dec 2020 @ 10:54
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Reclame
- 23 dec 2020 @ 10:54
- Sjaak Hoogkamer
M line komt met een nieuwe merkcampagne waarin het belang van slaap voor het behalen van goede voornemens wordt uitgelicht. Schaatser Kjeld Nuis roept mensen op hun voornemen om beter te gaan slapen waar te maken.
Slaap ligt volgens M line aan de basis van ieder voornemen, daarom #GaSlapen. In de nieuwe M line campagne roept Kjeld Nuis mensen op om zich aan te melden op www.mline.nl/gaslapen, om samen met hem de uitdaging aan te gaan hun goede voornemens waar te maken. Uit de aanmeldingen worden drie deelnemers geselecteerd die een gratis M line matras krijgen waarna hun voortgang wordt gevolgd op social media aan de hand van een persoonlijk slaapdagboek.
In de nieuwe M line campagne roept Kjeld Nuis mensen op om zich aan te melden op www.mline.nl/gaslapen
Door middel van tips op de social kanalen van M line worden alle deelnemers gemotiveerd het ‘beter slapen’ vol te houden. Dit gebeurt onder andere door tips van bekende sporters en Gerard Rietjens, de bewegingsfysioloog van Team Jumbo-Visma. Uiteindelijk moet uitwijzen of slaap de deelnemers daadwerkelijk verder heeft gebracht in hun voornemens.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
- Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne30-06-2025
- All Response Media werkt voor... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation