Kjeld Nuis in nieuwe M line campagne

  • Bureaus
  • 23 dec 2020 @ 10:54
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Reclame

M line komt met een nieuwe merkcampagne waarin het belang van slaap voor het behalen van goede voornemens wordt uitgelicht. Schaatser Kjeld Nuis roept mensen op hun voornemen om beter te gaan slapen waar te maken.

Slaap ligt volgens M line aan de basis van ieder voornemen, daarom #GaSlapen. In de nieuwe M line campagne roept Kjeld Nuis mensen op om zich aan te melden op www.mline.nl/gaslapen, om samen met hem de uitdaging aan te gaan hun goede voornemens waar te maken. Uit de aanmeldingen worden drie deelnemers geselecteerd die een gratis  M line matras krijgen waarna hun voortgang wordt gevolgd op social media aan de hand van een persoonlijk slaapdagboek.

In de nieuwe M line campagne roept Kjeld Nuis mensen op om zich aan te melden op www.mline.nl/gaslapen

Door middel van tips op de social kanalen van M line worden alle deelnemers gemotiveerd het ‘beter slapen’ vol te houden. Dit gebeurt onder andere door tips van bekende sporters en Gerard Rietjens, de bewegingsfysioloog van Team Jumbo-Visma. Uiteindelijk moet uitwijzen of slaap de deelnemers daadwerkelijk verder heeft gebracht in hun voornemens.

 

 

 

 

 

 

             

 

             

                          

                          



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken