Anne Sophie Erbé naar The Brand Father

Anne Sophie Erbé naar The Brand Father
  • Bureaus
  • 27 jan 2021 @ 16:37
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Creatief bureau The Brand Father heeft Anne Sophie Erbé aangesteld als head of brand. Ze wordt verantwoordelijk voor 'de internationale groei en strategische ontwikkeling' van het Amsterdamse bureau. Erbé komt van Virtue, het bureau van Vice.

The Brand Father bestaat nu een kleine twee jaar en is gespecialiseerd in brand partnerships, veelal voor merken in de entertainmentbranche, zoals Heineken, Unilever en Philips. Anne Sophie Erbé deed ervaring op bij Vice en Virtue, waar ze in 4,5 jaar tijd werkte als publisher, new business lead en account manager. Ook was ze bestuurslid van de Jonge Honden. Erbé: 'Bij zowel Virtue als Jonge Honden sprak de verbindende factor mij aan. Ik heb dan ook veel zin om aan de slag te gaan voor The Brand Father, waar de core business bestaat uit verbinden.'

Rik Woldring, managing director van The Brand Father, vult aan: 'Het is bijzonder om juist nu deze investering te kunnen doen. Dit kan doordat merken blijven investeren in sterke Brand Partnerships. Anne Sophie is met haar ervaring en kennis een geweldige toevoeging. Het maakt onze agency klaar voor de volgende stap.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken