Anne Sophie Erbé naar The Brand Father
- Bureaus
- 27 jan 2021 @ 16:37
- Link
- 
  
 Lucas Boon
 redacteur
 BBP Media - MarketingTribune
- Personalia
- 27 jan 2021 @ 16:37
- Lucas Boon
Creatief bureau The Brand Father heeft Anne Sophie Erbé aangesteld als head of brand. Ze wordt verantwoordelijk voor 'de internationale groei en strategische ontwikkeling' van het Amsterdamse bureau. Erbé komt van Virtue, het bureau van Vice.
The Brand Father bestaat nu een kleine twee jaar en is gespecialiseerd in brand partnerships, veelal voor merken in de entertainmentbranche, zoals Heineken, Unilever en Philips. Anne Sophie Erbé deed ervaring op bij Vice en Virtue, waar ze in 4,5 jaar tijd werkte als publisher, new business lead en account manager. Ook was ze bestuurslid van de Jonge Honden. Erbé: 'Bij zowel Virtue als Jonge Honden sprak de verbindende factor mij aan. Ik heb dan ook veel zin om aan de slag te gaan voor The Brand Father, waar de core business bestaat uit verbinden.'
Rik Woldring, managing director van The Brand Father, vult aan: 'Het is bijzonder om juist nu deze investering te kunnen doen. Dit kan doordat merken blijven investeren in sterke Brand Partnerships. Anne Sophie is met haar ervaring en kennis een geweldige toevoeging. Het maakt onze agency klaar voor de volgende stap.'
- 
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




