Crossing continents: Porsche Taycan in de hoofdrol

  • Bureaus
  • 8 mrt 2021 @ 10:31
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Automotive

Zoals elke Porsche is ook de nieuwe Porsche Taycan Cross Turismo maandenlang onderworpen aan een zwaar testprogramma. Het prototype maakte een mediatour langs de vijf belangrijkste afzetmarkten, waaronder Nederland. Dit werd vastgelegd in de film Crossing Continents.

De film Crossing Continents is van Dutch Film House en oprichter Roderick Frencken pakte specifiek voor deze autofilm letterlijk zelf de regie. Dutch Film House maakte al eerder een documentaireserie voor Porsche, Porsche Portraits. Frencken: ‘We specialiseren ons alsmaar verder op het gebied van automotive en werken steeds internationaler. Dankzij Porsche Nederland is dit project weer een nieuw hoofdstuk, ook voor mij persoonlijk.’

Dutch Film House werkte met een deels internationale crew, bestaande uit professionals die allemaal hun sporen hebben verdiend met autocommercials. Voor de opnames werden niet alleen drones, maar ook een Porsche Cayenne met een Russian arm ingezet. Het strenge winterweer leverde volgens Frencken spectaculaire beelden op in het Noord-Brabantse Willemstad en op de Oosterscheldekering.

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken