Dacia laat spierballen zien

  • Bureaus
  • 3 jan 2019 @ 11:39
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Automotive

Publicis Groupe ontwikkelde voor Dacia een YouTube-spotje waarin de proefrit centraal staat. Steeds minder mensen maken een proefrit en dat is niet slim als je veel spullen wilt vervoeren die niet in je eigen auto passen.

Tijdens de zogenoemde No Drama Testdrive van Dacia kwamen 3 bodybuilders bij onder meer bouwmarkt Hornbach mensen helpen die veel te grote spullen hadden gekocht. Die konden ze niet in hun eigen auto kwijt. In de Dacia Stationwagon daarentegen vonden ze meer dan voldoende ruimte. Meteen een mooi moment voor een proefritje naar huis. Het spotje op YouTube en eigen Dacia kanaal kwam vlak voor Kerst 2018 uit.

Credits

Bureau: Publicis Groupe

Dacia: Mariska van Geelen, Jos van den Bergh

Productie: Joe Meijer/Puddle

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken