Zigt presenteert nieuwe bureaupropositie

Zigt presenteert nieuwe bureaupropositie
  • Bureaus
  • 16 apr 2021 @ 10:51
  • 16158 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Strategie

Mediabureau Zigt in Hoofddorp presenteert zijn nieuwe bureaupropositie genaamd 'Freedom to grow'. Aanleiding is de ontwikkeling van media-adviesbureau naar 'adviseur op media-, marketing-, onderzoeks- en businessvraagstukken' voor opdrachtgevers in Nederland en België.

Rogier Bruggeman, directeur van Zigt, licht toe: 'We verbreden onze horizon steeds meer, doordat onze klanten steeds complexere vraagstukken bij ons neerleggen. Omdat we daar natuurlijk een passend antwoord op willen geven, vraagt dit om het combineren van bestaande met nieuwe disciplines en bestaande met nieuwe blikvelden. Onze nieuwe positionering wordt aangescherpt van 'Freedom of media' naar 'Freedom to grow'. Op het eerste oog wellicht een klein verschil, maar het tekent precies de uitdagingen waar we op dit moment samen met onze klanten voor staan.'

De nieuwe positionering is ontwikkeld in samenwerking met Brandgurus en Joe Public. De introductie gaat gepaard met een campagne (inhouse ontwikkeld) die op een later moment wordt uitgerold in vakmedia, digital out of home en op de radio.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken