Zigt presenteert nieuwe bureaupropositie
- Bureaus
- 16 apr 2021 @ 10:51
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Strategie
- 16 apr 2021 @ 10:51
- Lucas Boon
Mediabureau Zigt in Hoofddorp presenteert zijn nieuwe bureaupropositie genaamd 'Freedom to grow'. Aanleiding is de ontwikkeling van media-adviesbureau naar 'adviseur op media-, marketing-, onderzoeks- en businessvraagstukken' voor opdrachtgevers in Nederland en België.
Rogier Bruggeman, directeur van Zigt, licht toe: 'We verbreden onze horizon steeds meer, doordat onze klanten steeds complexere vraagstukken bij ons neerleggen. Omdat we daar natuurlijk een passend antwoord op willen geven, vraagt dit om het combineren van bestaande met nieuwe disciplines en bestaande met nieuwe blikvelden. Onze nieuwe positionering wordt aangescherpt van 'Freedom of media' naar 'Freedom to grow'. Op het eerste oog wellicht een klein verschil, maar het tekent precies de uitdagingen waar we op dit moment samen met onze klanten voor staan.'
De nieuwe positionering is ontwikkeld in samenwerking met Brandgurus en Joe Public. De introductie gaat gepaard met een campagne (inhouse ontwikkeld) die op een later moment wordt uitgerold in vakmedia, digital out of home en op de radio.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

