Steam lanceert nieuwe wervingscampagne met UMC Utrecht

Steam lanceert nieuwe wervingscampagne met UMC Utrecht
  • Bureaus
  • 15 jul 2021 @ 09:56
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Promotie

Employer brandingbureau Steam lanceert samen met het UMC Utrecht een nieuwe campagne waarin vernieuwing ventraal staat. In een sector waarin personeelswerving lastig is, komen de partijen met een nieuw idee.

De behoefte aan goede mensen is groot en de zorgsector kampt al jaren met een krappe arbeidsmarkt. Met een candidate journey kunnen werkgevers een voorsprong nemen. Steam ontwikkelde een nieuwe wervingscampagne in opdracht van het UMC Utrecht, maar rust op een consistente investering in een herkenbare werkgeverssignatuur. Centraal in de nieuwe campagne staat de gedachte ‘vernieuw jezelf, vernieuw de zorg, vernieuw mee’. Vernieuwing voor patiënten, tussen collega’s en vernieuwing in hun eigen loopbaan.

Rick Geven, Client Director bij Steam licht toe: ‘De wervingscampagne van het UMC Utrecht laat zien hoe je kan bijdragen aan de zorg van morgen. We laten zien dat innovatie niet alleen uit een lab komt, maar dat je er zelf actief aan meehelpt als je bij het UMC Utrecht werkt. Op wat voor niveau dan ook. Dat maakt het menselijk en dichtbij en zorgt ervoor dat het UMC Utrecht een stuk aantrekkelijker wordt als werkgever in de zorg.’

De wervingscampagne bestaat uit o.a. video’s en een podcast serie en is onderdeel van een gestroomlijnde candidate journey. Van campagne tot wervingssite, eerste gesprek, onboarding en uiteindelijk ambassadeurschap. Het doel is om kandidaten continu op een relevante manier te verrassen en uiteindelijk te binden aan het UMC Utrecht.

 



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken