Zorgverzekeraar ONVZ kiest voor Open Now
- 15 sep 2021 @ 12:47
- Ryan Baij
ONVZ heeft na een pitchtraject voor Open Now gekozen. Met deze samenwerking kiest de specialist in zorgverzekeringen voor een nieuw merk- en salescampagneconcept en wordt er afscheid genomen van ‘Wees vrij’.
De nieuwe campagne, die komend najaar van start gaat, zal het premium gevoel en uitstraling van ONVZ moeten benadrukken.
'In de pitch gaf de gedragswetenschappelijke aanpak gecombineerd met een creatieve boodschap de doorslag voor Open Now. We willen samen ONVZ neerzetten als de hoogwaardige zorgverzekering met buitengewoon veel vrijheid en verwachten snel de eerste stappen in communicatie te gaan zetten', aldus Age-Pieter Kamermans Manager CEM bij ONVZ.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

