Zorgverzekeraar ONVZ kiest voor Open Now
- 15 sep 2021 @ 12:47
- Ryan Baij
ONVZ heeft na een pitchtraject voor Open Now gekozen. Met deze samenwerking kiest de specialist in zorgverzekeringen voor een nieuw merk- en salescampagneconcept en wordt er afscheid genomen van ‘Wees vrij’.
De nieuwe campagne, die komend najaar van start gaat, zal het premium gevoel en uitstraling van ONVZ moeten benadrukken.
'In de pitch gaf de gedragswetenschappelijke aanpak gecombineerd met een creatieve boodschap de doorslag voor Open Now. We willen samen ONVZ neerzetten als de hoogwaardige zorgverzekering met buitengewoon veel vrijheid en verwachten snel de eerste stappen in communicatie te gaan zetten', aldus Age-Pieter Kamermans Manager CEM bij ONVZ.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

