Zorgverzekeraar ONVZ kiest voor Open Now
- 15 sep 2021 @ 12:47
- Ryan Baij
ONVZ heeft na een pitchtraject voor Open Now gekozen. Met deze samenwerking kiest de specialist in zorgverzekeringen voor een nieuw merk- en salescampagneconcept en wordt er afscheid genomen van ‘Wees vrij’.
De nieuwe campagne, die komend najaar van start gaat, zal het premium gevoel en uitstraling van ONVZ moeten benadrukken.
'In de pitch gaf de gedragswetenschappelijke aanpak gecombineerd met een creatieve boodschap de doorslag voor Open Now. We willen samen ONVZ neerzetten als de hoogwaardige zorgverzekering met buitengewoon veel vrijheid en verwachten snel de eerste stappen in communicatie te gaan zetten', aldus Age-Pieter Kamermans Manager CEM bij ONVZ.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management