De Media Maatschap sluit aan bij Candid en fuseert met Stroom
- Bureaus
- 14 okt 2021 @ 08:45
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 14 okt 2021 @ 08:45
- Michiel van Zaane
Candid maakt bekend dat De Media Maatschap zich aansluit bij het Candid platform. Stroom – sinds 2017 onderdeel van Candid – en De Media Maatschap fuseren tot een nieuw mediabureau.
Het nieuwe bureau, waarvan de naam eind dit jaar bekend wordt gemaakt, heeft vestigingen in Amsterdam en Rotterdam. Samantha Catsburg (Stroom). Willem-Jan Nouwens en Michael Gottmer (beiden De Media Maatschap), voeren gezamenlijk het management over het nieuwe bureau.
Edward Knol – Chief Operating Officer Candid: ‘Met M2Media, BBK en Stroom hadden we al een sterke positie op het gebied van mediastrategie-, planning en inkoop. De toevoeging van De Media Maatschap en de samenvoeging met Stroom is voor ons een strategisch belangrijke stap. Met de fusie verstevigen wij onze positie nog verder op het gebied van centrale media inkoop. Hiermee schuiven we, voor wat betreft het volume van media-investeringen, naar een nog sterkere positie in de Nederlandse markt.’
De Media Maatschap is in 2002 opgericht, gevestigd in Amsterdam en werkt voor meer dan 50 bekende adverteerders. Willem-Jan Nouwens – De Media Maatschap: ‘Stroom is altijd onze Rotterdamse evenknie geweest met dezelfde manier van werken op klanten. Met deze fusie hebben onze klanten al direct toegang tot de aanvullende communicatiedisciplines binnen het Candid platform. Voor ons een belangrijke aanwinst, aangezien de samenhang tussen media en andere communicatiedisciplines meer dan ooit relevant is voor het succes van campagnes.’
Samantha Catsburg – Agency lead Stroom: ‘Stroom en De Media Maatschap vertonen veel overeenkomsten; de werkwijze en cultuur van de beide bureaus liggen dicht bij elkaar. We hebben beiden een enorme focus op onze klanten wat zich vertaalt in een hoge klanttevredenheid en lange klantrelaties. De Media Maatschap is een aanvulling door hun ervaring met bijvoorbeeld dashboarding terwijl in ons team de bredere marketingscope aanwezig is. Zo vullen we elkaar aan en bouwen we voort. Met deze samenvoeging vergroten we onze inkoopkracht terwijl we de service aspecten, die zo belangrijk zijn, behouden.’
Foto, vlnr: Willem-Jan Nouwens, Samantha Catsburg, Edward Knol en Michael Gottmer.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nieuwe merkcampagne Save the Children
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Dentsu HQ zoekt koper voor buitenlandse activiteiten
- Vitakruid lanceert nieuw merkplatform 'Het zit erin'
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne waarschuwt jongeren voor criminele ronselaars
Laatste Nieuws
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
- Domino’s lanceert 13 nieuwe office... 10-09-2025
- Salsa Shop kiest Buutvrij als... 09-09-2025
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes