Bikkelhart treedt ook toe tot bureaugroep 4NG
- Bureaus
- 12 jan 2022 @ 10:04
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwkomers
- 12 jan 2022 @ 10:04
- Ryan Baij
4NG neemt digitaal bureau Bikkelhart over. Het Amsterdamse bureau is specialist in het ontwerpen, optimaliseren en automatiseren van de digitale klantreis.
4NG is een digitaal servicebureau dat via een buy-and-build-strategie zijn groeiplannen verwezenlijkt. Sind 2021 is 4NG toegetreden tot het ecosysteem van Conclusion. Bij eerdere overnames van bedrijven als Netvlies en Arlanet versterkte en verbreedde het vooral zijn aanbod en ervaring in de ‘achterkant’ van digitale processen. Bikkelhart is in 2009 opgericht en heeft 40 werknemers in dienst. Het bedrijf kent zijn oorsprong in de financiële dienstverlening, maar inmiddels bedienen ze een breed scala aan topmerken in verschillende branches. Het Amsterdamse digitale bureau is gespecialiseerd in het ontwerpen, optimaliseren en automatiseren van online verkoop en digitale groei.
‘Door deze overname treden we toe tot de top-5 van digitale bureaus in Nederland’, zegt Ton Renes, M&A Director 4NG. ‘Met Bikkelhart erbij halen we een ontzettend creatieve en ervaren groep mensen aan boord. Het maakt ons in een klap thought leaders op het gebied van UX, UI en conversie-optimalisatie. En het sluit perfect aan op de bestaande diensten die we al bieden, waardoor we onze klanten van begin tot eind van dienst kunnen zijn. We hebben nu in onze bureaugroep 250 digitale experts die zich dagelijks bezighouden met het ontwikkelen en optimaliseren van complete digitale oplossingen voor local heroes.’
Bikkelhart wordt geleid door Laurens Hutten en Eric van Diemen, die het bedrijf mede hebben opgericht. Hutten is blij met de overname: ‘Wij worden blij van groei. Groei van onze klanten, groei van onze medewerkers én groei van ons bedrijf. We zijn trots op de prachtige merken waarvoor we werken, maar we merken dat er soms behoefte is aan een meer full-service-aanbod. Met 4NG en het netwerk van Conclusion kunnen we onze klanten nóg beter en completer van dienst zijn, zonder ons karakter en unieke aanbod op te hoeven geven.’
Bert Jan de Jongh, Director Business Transformation bij Conclusion: ‘Sinds 2021 participeert Conclusion in 4NG, waardoor wij onze klanten uitgebreide expertise op gebied van digital experience kunnen bieden. Nu Bikkelhart is aangesloten bij 4NG kunnen we onze klanten ook expertise aanbieden aan de ‘voorkant’ van digitale groei: UX research, digital design, conversie-optimalisatie, copywriting en marketing automation.’
Foto: 4NG/Bikkelhart. Helemaal rechts Ton Renes (4NG), midden Laurens Hutten (Bikkelhart), rechts van hem Eric van Diemen.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wereldmuseum bepleit open blik naar... 09-05-2025
- Kellogg’s viert ochtendtypes met... 09-05-2025
- Otrium viert outletgeluk met... 09-05-2025
- Kamado Joe haakt in bij witte rook... 09-05-2025
- Gift a Tree en Ideapreneurs brengen... 09-05-2025
- Johnny Wonder strijkt grote... 08-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management