ManpowerGroup kiest na pitch voor Fitzroy

ManpowerGroup kiest na pitch voor Fitzroy
  • Bureaus
  • 14 mrt 2022 @ 09:22
  • 16280 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Klanten
  • 14 mrt 2022 @ 09:22
  • 16280 x gelezen
  • Ryan Baij

ManpowerGroup kiest voor Fitzroy als nieuwe Europese partner voor de komende jaren. Enerzijds om het merk Manpower extra kracht bij te zetten en anderzijds haar I.T. merk Experis bij I.T.’ers en bedrijven bekend te maken.

Miriam van der Heijden, Vice-President  Marketing bij ManpowerGroup : 'Fitzroy liet zowel strategisch als creatief zien dat zij onze doelgroepen heel goed begreep. Met een scherpe strategie en mooi overkoepelend creatief platform willen we in eerste instantie heel Nederland (opnieuw) kennis laten maken met Manpower en Experis.’

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy, is blij met de nieuwe partner: ‘We zijn verheugd om niet alleen voor Manpower te gaan werken, maar ook voor Experis. Dit merk is nog niet bij iedereen bekend en daar zullen we de komende maanden hard aan gaan werken. De war for talent is deze zomer pas echt losgebroken en we gaan ManpowerGroup hier een onderscheidende positie in  geven.’

Het eerste deel van de samenwerking wordt vanaf mei verwacht.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken