ManpowerGroup kiest na pitch voor Fitzroy
- 14 mrt 2022 @ 09:22
- Ryan Baij
ManpowerGroup kiest voor Fitzroy als nieuwe Europese partner voor de komende jaren. Enerzijds om het merk Manpower extra kracht bij te zetten en anderzijds haar I.T. merk Experis bij I.T.’ers en bedrijven bekend te maken.
Miriam van der Heijden, Vice-President Marketing bij ManpowerGroup : 'Fitzroy liet zowel strategisch als creatief zien dat zij onze doelgroepen heel goed begreep. Met een scherpe strategie en mooi overkoepelend creatief platform willen we in eerste instantie heel Nederland (opnieuw) kennis laten maken met Manpower en Experis.’
Jur Baart, eigenaar van Fitzroy, is blij met de nieuwe partner: ‘We zijn verheugd om niet alleen voor Manpower te gaan werken, maar ook voor Experis. Dit merk is nog niet bij iedereen bekend en daar zullen we de komende maanden hard aan gaan werken. De war for talent is deze zomer pas echt losgebroken en we gaan ManpowerGroup hier een onderscheidende positie in geven.’
Het eerste deel van de samenwerking wordt vanaf mei verwacht.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

