Noizezz en Jaap van Zweden samen in campagne voor gehoorbescherming
- 3 mrt 2022 @ 06:40
- Ryan Baij
Noizezz, de fabrikant van oorstukjes, gehoorbescherming en specials uit Hoofddorp, start vandaag met een nieuwe bewustwordingscampagne waarin gehoorbescherming centraal staat.
De campagne wordt ondersteund door Jaap van Zweden. Als musicus, chef-dirigent en artistiek leider weet Van Zweden hoe belangrijk geluidskwaliteit en gehoorbescherming is. De beschermingsproducten van Noizezz worden al geruime tijd gebruikt door verschillende orkesten en artiesten in binnen- en buitenland. Met doelgerichte bewustwordingscampagnes en een breed productportfolio spreekt de fabrikant vooral jongeren en professionals in de muziek- en evenementenbranche aan.
Van Zweden: ‘Het belang van goede gehoorbescherming wordt lang niet overal onderkend. Zeker onder jongeren wordt slechthorendheid nog te veel gezien als een probleem van ouderen. Maar iedere professional in de muziekwereld weet dat schade aan je gehoor door harde geluiden sneller ontstaat dan je denkt. Samen met Noizezz willen we het taboe op bescherming doorbreken. Er zijn tegenwoordig zo veel mooie producten om zowel je gehoor te beschermen, als de kwaliteit van geluid te behouden. Door middel van de juiste filters heb je beste bescherming en kan je optimaal musiceren zonder verlies aan kwaliteit en een uitstekende spraakverstaanbaarheid.’
Mark van Dijk, CEO Noizezz: ‘Mensen beschermen tegen gehoorbeschadiging en maximaal laten genieten van geluid, dat is onze missie. Met Jaap van Zweden als ambassadeur willen wij de belangrijke groep van muziekliefhebbers en professionals aanspreken. Met speciaal ontworpen gehoorbeschermers kan tegenwoordig het gehoor optimaal beschermd worden, terwijl de muziekbeleving volledig blijft behouden. En die beleving en bescherming zijn natuurlijk prima door te trekken naar alle andere beroepsgroepen en hobby’s waar geluid, al dan niet hard of langdurig, een factor is. En als iemand kan vertellen hoe belangrijk je gehoor is, dan is het Van Zweden. Als muziek je passie is, is je gehoor je belangrijkste instrument.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne zet trotse Hartmakers in beweging
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in nieuwe campagne
- De Koffiejongens positioneren zich als buitenbeentje
- Heyoo.ai bouwt platform voor gepersonaliseerde authentieke...
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes