Crowdmedia ontwikkelt campagne Salland zorgverzekeringen
- Bureaus
- 21 nov 2022 @ 12:35
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 nov 2022 @ 12:35
- Michiel van Zaane
‘Geluk ervaar je pas écht als je ook zorgt voor elkaar’ is de boodschap die centraal staat in de nieuwe campagne die Crowdmedia ontwikkelde voor Salland Zorgverzekeringen, onderdeel van Salland Zorgverzekeraar. De hoofdrollen in de campagne zijn voor vier Sallanders, waaronder Olympisch medaillewinnaar Emma Oosterwegel.
Rowie Oude Nijeweme, marketeer bij Salland Zorgverzekeringen: ‘Met Salland Zorgverzekeringen verzekeren we duurzame, toegankelijke en betaalbare zorg voor iedereen in Nederland. Onze kracht zit 'm in het persoonlijk contact en goede zorg dichtbij. We stimuleren een gezonde levensstijl en brengen de regio écht in beweging. Ons motto: deel geluksmomenten met elkaar, maar zorgen ook. Dat gevoel hebben we vertaald naar een campagne die draait om drie woorden: zorg voor elkaar. Een boodschap die past bij de tijdsgeest en bij de mentaliteit van de Sallandse regio.'
De commercial wordt verspreid via diverse social media-kanalen, in offline publicaties en op regionale tv. De hoofdrolspelers in de commercial komen terug in vier korte portretfilms waarin ze vertellen over wat hen gelukkig maakt. Een van hen is Emma Oosterwegel, Olympisch medaillewinnaar op de meerkamp. Yasser Dehnavi, eigenaar Crowdmedia: ‘In plaats van in te zoomen op het moment dat ze haar medaille won, vertelt ze over de keer dat ze viel en aan haar familie dacht. Zeker weten dat zij altijd voor haar klaarstaan geeft haar een echt geluksgevoel. En is dat dan ook niet veel belangrijker in het leven: fijne mensen om je heen?’
Zelf gedaan
De campagne ‘Zorg voor elkaar’ is door Crowdmedia volledig in eigen huis ontwikkeld. Yasser Dehnavi: ‘We doen vaker zelf de productie van onze campagnes, dit is er wel echt eentje om trots op te zijn. De research, de interviews, het filmen, de montage: we hebben het allemaal zelf gedaan. Daarbij zijn we echt samen opgetrokken met Salland Zorgverzekeringen, zodat we een campagne hebben kunnen neerzetten met een krachtige boodschap. Een mooie mijlpaal in ons tienjarig bestaan.’
Credits:
Opdrachtgever: Salland Zorgverzekeringen
Verantwoordelijk bij klant: Rowie Ouwe Nijeweme, Christian Jeurnink
Bureau: Crowdmedia
Account: Mathilde Weijdeman
Strategie: Yasser Dehnavi
Creatie: Endeke Huisman, George Lee, Mark Joost Meijer, Isabelle Veltman
Mediastrategie: Stan Boeve
Uitvoerend producent: Crowdmedia
Productie: Mathilde Weijdeman
Regie: Mark Joost Meijer
Camera: Jesse Lammerink
Edit: Sherin Jonker
Fotografie: Anja Veurkink
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing