Marloes Garben nieuwe partner bij New Growth Strategies

- Bureaus
- 12 okt 2023 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingPersonalia
- 12 okt 2023 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Merkadviesbureau New Growth Strategies, onderdeel van TBWA\Neboko, kondigt vandaag de aanstelling van Marloes Garben aan als partner.
Ze zal verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en verfijnen van merkstrategieën, met een specifieke focus op merk proposities en innovaties.
Garben brengt meer dan tien jaar ervaring in FMCG met zich mee, zowel binnen als buiten Nederland, waaronder bij gerenommeerde bedrijven zoals Sara Lee / Douwe Egberts en Unilever. Ze heeft acht jaar in Londen gewerkt voor Unilever UK, Global & Prestige, waar ze verantwoordelijk was voor massamerken zoals Persil UK en strategische merken zoals Dermalogica. Daarnaast heeft ze vijf jaar als ondernemer gewerkt en was medeoprichter van Scoon, het duurzame e-commerce platform voor 'Brands That Care'.
Over haar aanstelling zegt ze zelf: 'Ik ben ontzettend blij om me bij New Growth Strategies aan te sluiten en mijn expertise in te zetten om de kracht van merkplatforms te benutten met een scherpe focus op purpose-driven en merkgedreven proposities. Sterke proposities zijn van cruciaal belang, en binnen New Growth Strategies en TBWA\ zullen we het verschil maken door merkpositionering effectief om te zetten in relevante proposities voor merken.'
Marloes’ specialiteiten omvatten brand strategy en brand building en ze zal zich voornamelijk richten op merkproposities, waarbij ze verantwoordelijk is voor de vertaling van een nieuwe of herziene merkpositionering naar producten en diensten op de markt. Ze benadrukt het belang van ervoor te zorgen dat de consumentenervaring in lijn is met de merkbeleving, vooral in een snel veranderende wereld waar merkloyaliteit afneemt.
Joost van Gelder, managing director & mede-oprichter van New Growth Strategies: 'We zijn verheugd om Marloes te verwelkomen als partner in ons team. Haar uitgebreide ervaring in FMCG, zowel nationaal als internationaal, en haar passie voor purpose driven brands maken haar een waardevolle aanwinst voor ons groeiende bureau.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers