Marloes Garben nieuwe partner bij New Growth Strategies

- Bureaus
- 12 okt 2023 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingPersonalia
- 12 okt 2023 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Merkadviesbureau New Growth Strategies, onderdeel van TBWA\Neboko, kondigt vandaag de aanstelling van Marloes Garben aan als partner.
Ze zal verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en verfijnen van merkstrategieën, met een specifieke focus op merk proposities en innovaties.
Garben brengt meer dan tien jaar ervaring in FMCG met zich mee, zowel binnen als buiten Nederland, waaronder bij gerenommeerde bedrijven zoals Sara Lee / Douwe Egberts en Unilever. Ze heeft acht jaar in Londen gewerkt voor Unilever UK, Global & Prestige, waar ze verantwoordelijk was voor massamerken zoals Persil UK en strategische merken zoals Dermalogica. Daarnaast heeft ze vijf jaar als ondernemer gewerkt en was medeoprichter van Scoon, het duurzame e-commerce platform voor 'Brands That Care'.
Over haar aanstelling zegt ze zelf: 'Ik ben ontzettend blij om me bij New Growth Strategies aan te sluiten en mijn expertise in te zetten om de kracht van merkplatforms te benutten met een scherpe focus op purpose-driven en merkgedreven proposities. Sterke proposities zijn van cruciaal belang, en binnen New Growth Strategies en TBWA\ zullen we het verschil maken door merkpositionering effectief om te zetten in relevante proposities voor merken.'
Marloes’ specialiteiten omvatten brand strategy en brand building en ze zal zich voornamelijk richten op merkproposities, waarbij ze verantwoordelijk is voor de vertaling van een nieuwe of herziene merkpositionering naar producten en diensten op de markt. Ze benadrukt het belang van ervoor te zorgen dat de consumentenervaring in lijn is met de merkbeleving, vooral in een snel veranderende wereld waar merkloyaliteit afneemt.
Joost van Gelder, managing director & mede-oprichter van New Growth Strategies: 'We zijn verheugd om Marloes te verwelkomen als partner in ons team. Haar uitgebreide ervaring in FMCG, zowel nationaal als internationaal, en haar passie voor purpose driven brands maken haar een waardevolle aanwinst voor ons groeiende bureau.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne zet trotse Hartmakers in beweging
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in nieuwe campagne
- De Koffiejongens positioneren zich als buitenbeentje
- Heyoo.ai bouwt platform voor gepersonaliseerde authentieke...
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes