Koninklijke Metaalunie kiest Omnicom als partner voor 3 jaar

- Bureaus
- 5 dec 2023 @ 12:55
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 dec 2023 @ 12:55
- Michiel van Zaane
Koninklijke Metaalunie heeft Omnicom PR Group (OPRG) gekozen als strategisch en creatief communicatieadviesbureau. De samenwerking geldt voor een periode van 3 jaar.
Omnicom PR Group gaat samen met Koninklijke Metaalunie werken aan het vergroten van de zichtbaarheid van de mkb-maakindustrie met een langdurige campagne die zich richt op verschillende doelgroepen, zoals het algemeen publiek evenals huidige en toekomstige medewerkers. De 15.000 leden van Koninklijke Metaalunie zijn mkb-ondernemers die metaalgeoriënteerde producten maken, repareren en onderhouden. Het gaat om innovatieve producten, maar ook om alledaagse producten, zoals een traplift voor ouderen, leidingen, en onderdelen voor onze auto’s, schepen en windmolens.
Adriaan Vonk, Directeur Dienstverlening & Branches Koninklijke Metaalunie: 'Voor Metaalunie is het heel belangrijk dat we in deze zichtbaarheidscampagne samenwerken met een partner waarvan we echt het gevoel hebben dat ze de mkb-maakindustrie en de wensen van onze leden begrijpen. Wij waren op zoek naar een ‘cultuurmatch’. Daarom hebben we tijdens de pitches vooral gekeken naar hoe de samenwerking eruit zou zien. Daarnaast willen we ons richten op meerdere doelgroepen, waaronder politiek Den Haag. Dan helpt het enorm dat OPRG een brede dienstverlening heeft en bijvoorbeeld publicaffairsspecialisten in huis heeft.’
Rosalinde van de Wall, Managing Director OPRG Nederland: ‘Met deze langdurige samenwerking kunnen wij als communicatieconsultants onze kracht laten zien en daadwerkelijk het verschil helpen maken. We werken met Koninklijke Metaalunie aan een geïntegreerde aanpak, waarbij we Metaalunie en haar leden helpen om ‘het verhaal van de sector’ te vertellen. We zijn trots dat we samen gaan werken om te laten zien wat deze maatschappelijk relevante sector allemaal bijdraagt aan ons dagelijks leven.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers