Koninklijke Metaalunie kiest Omnicom als partner voor 3 jaar

- Bureaus
- 5 dec 2023 @ 12:55
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 dec 2023 @ 12:55
- Michiel van Zaane
Koninklijke Metaalunie heeft Omnicom PR Group (OPRG) gekozen als strategisch en creatief communicatieadviesbureau. De samenwerking geldt voor een periode van 3 jaar.
Omnicom PR Group gaat samen met Koninklijke Metaalunie werken aan het vergroten van de zichtbaarheid van de mkb-maakindustrie met een langdurige campagne die zich richt op verschillende doelgroepen, zoals het algemeen publiek evenals huidige en toekomstige medewerkers. De 15.000 leden van Koninklijke Metaalunie zijn mkb-ondernemers die metaalgeoriënteerde producten maken, repareren en onderhouden. Het gaat om innovatieve producten, maar ook om alledaagse producten, zoals een traplift voor ouderen, leidingen, en onderdelen voor onze auto’s, schepen en windmolens.
Adriaan Vonk, Directeur Dienstverlening & Branches Koninklijke Metaalunie: 'Voor Metaalunie is het heel belangrijk dat we in deze zichtbaarheidscampagne samenwerken met een partner waarvan we echt het gevoel hebben dat ze de mkb-maakindustrie en de wensen van onze leden begrijpen. Wij waren op zoek naar een ‘cultuurmatch’. Daarom hebben we tijdens de pitches vooral gekeken naar hoe de samenwerking eruit zou zien. Daarnaast willen we ons richten op meerdere doelgroepen, waaronder politiek Den Haag. Dan helpt het enorm dat OPRG een brede dienstverlening heeft en bijvoorbeeld publicaffairsspecialisten in huis heeft.’
Rosalinde van de Wall, Managing Director OPRG Nederland: ‘Met deze langdurige samenwerking kunnen wij als communicatieconsultants onze kracht laten zien en daadwerkelijk het verschil helpen maken. We werken met Koninklijke Metaalunie aan een geïntegreerde aanpak, waarbij we Metaalunie en haar leden helpen om ‘het verhaal van de sector’ te vertellen. We zijn trots dat we samen gaan werken om te laten zien wat deze maatschappelijk relevante sector allemaal bijdraagt aan ons dagelijks leven.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nieuwe merkcampagne Save the Children
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Dentsu HQ zoekt koper voor buitenlandse activiteiten
- Vitakruid lanceert nieuw merkplatform 'Het zit erin'
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne waarschuwt jongeren voor criminele ronselaars
Laatste Nieuws
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
- Domino’s lanceert 13 nieuwe office... 10-09-2025
- Salsa Shop kiest Buutvrij als... 09-09-2025
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes