V&D lanceert eigen glossy en dagelijkse blog

V&D lanceert eigen glossy en dagelijkse blog
  • Content
  • 7 mrt 2014 @ 11:02
  • 19161 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

V&D lanceert haar eigen glossy: 'De wereld van V&D'. De glossy is een inspiratiemagazine, waarin V&D ideeën deelt, klanten op de hoogte brengt van de laatste trends en de nieuwste mode, en een preview geeft van de nieuwe collecties.

Het inspiratiemagazine veschijnt vier keer per jaar.

Tegelijkertijd introduceert V&D hun nieuwe blog: voor de dagelijkse inspiratie op het
gebied van fashion, beauty, living en events bij V&D. 

Volgens Adriana Hoppenbrouwer, director marketing V&D, vallen deze media-ontwikkelingen samen met veranderingen in de winkel. Zoals ze in het voorwoord van het magazine vertelt: "We gaan je de komende tijd laten zien hoe het leven nóg leuker, gezelliger, mooier en vooral verrassender kan met V&D. Zowel in de winkels als online op vd.nl. Grootse plannen voor meer inspiratie op de winkelvloer met verrassende activiteiten en spetterende events. Je kunt bij V&D de komende tijd veel nieuwe merken verwachten, in dit magazine vind je al enkele felbegeerde nieuwkomers. Houd onze Facebookpagina in de gaten voor ’t laatste nieuws."

Bekijk hier de eerste editie van het magazine.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken