V&D lanceert eigen glossy en dagelijkse blog
- Content
- 7 mrt 2014 @ 11:02
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Digitaal
- 7 mrt 2014 @ 11:02
- Redactie Contentmarketing
V&D lanceert haar eigen glossy: 'De wereld van V&D'. De glossy is een inspiratiemagazine, waarin V&D ideeën deelt, klanten op de hoogte brengt van de laatste trends en de nieuwste mode, en een preview geeft van de nieuwe collecties.
Het inspiratiemagazine veschijnt vier keer per jaar.
Tegelijkertijd introduceert V&D hun nieuwe blog: voor de dagelijkse inspiratie op het
gebied van fashion, beauty, living en events bij V&D.
Volgens Adriana Hoppenbrouwer, director marketing V&D, vallen deze media-ontwikkelingen samen met veranderingen in de winkel. Zoals ze in het voorwoord van het magazine vertelt: "We gaan je de komende tijd laten zien hoe het leven nóg leuker, gezelliger, mooier en vooral verrassender kan met V&D. Zowel in de winkels als online op vd.nl. Grootse plannen voor meer inspiratie op de winkelvloer met verrassende activiteiten en spetterende events. Je kunt bij V&D de komende tijd veel nieuwe merken verwachten, in dit magazine vind je al enkele felbegeerde nieuwkomers. Houd onze Facebookpagina in de gaten voor ’t laatste nieuws."
Bekijk hier de eerste editie van het magazine.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Boekenbranche gaat los op Boekenweek12-03-2025
- NRC geeft abonnees toegang tot The... 12-03-2025
- Marnix Gymnasium werft met zee van... 07-03-2025
- MyHeritage onthult diepere25-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center