Marlies Dekkers lanceert nieuwe billboard campagne

Marlies Dekkers lanceert nieuwe billboard campagne
  • Content
  • 28 apr 2016 @ 09:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • InspiratieContent

Marlies Dekkers heeft een nieuwe campagne gelanceerd: ‘Because I am a Feminist’. De campagne daagt vrouwen uit om te vechten voor hun dromen. Het lingeriemerk hoopt met billboards in vier grote steden onafhankelijke vrouwen te stimuleren om krachtige rolmodellen te worden. ‘Zij kunnen namelijk slimme, jonge meiden van allerlei achtergronden inspireren en motiveren om alles uit hun talenten te halen.’

We staan volgens Marlies Dekkers aan het begin van de derde feministische golf: ‘Alles wijst erop dat we ons op de rand van een nieuw, spannend kantelmoment in de geschiedenis van de vrouw bevinden; waarin een vrouw feminist kan zijn, maar ook uitgesproken vrouwelijk.’ Ze voegt daaraan toe: ‘Ik geloof niet dat we onze bh’s nog hoeven te verbranden om een punt te maken. We zijn gelijk aan mannen, ook als we onze vrouwelijkheid vieren. Wij zijn CEO’s die zich mooi opmaken, professoren die zich sexy kleden en moeders met minnaars. We houden van borduren én van kickboksen. Maak kennis met Feminine Feminists. Het zelfvertrouwen dat een vrouw in haar lingerie heeft, is het eerste statement dat ze de wereld biedt.’

#FeminineFeminist
Dekkers is een selfmade woman, een prestatie waarop ze erg trots is. Om dezelfde reden is ze even trots om zichzelf een #FeminineFeminist te noemen. Maar volgens haar denken vrouwen nog niet ver genoeg vooruit: ‘Het is essentieel dat vrouwen begrijpen dat gelijkheid niet afhangt van externe factoren. Gelijkheid wordt niet passief ontvangen of met geweld verworven. Wij bepalen ons eigen lot en de wereld vraagt ons om een toekomst vol kansen voor onszelf te creëren. Wat van belang is, zijn de stappen die we maken.’

‘Because I am a Feminist’ is op dit moment zichtbaar in vier grote steden (Rotterdam, Amsterdam, Breda en Utrecht) en loopt tot en met 15 mei.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken