Nationale Postcode Loterij en Ambassadors maken animatiefilm

Nationale Postcode Loterij en Ambassadors maken animatiefilm
  • Content
  • 30 jan 2018 @ 11:04
  • 12043 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentVideo

De Nationale Postcode Loterij en Ambassadors hebben een geanimeerde korte film gemaakt, genaamd 'Het geluk van Harry en Barry'. Het bureau uit Amsterdam kruipt in de huid van deze twee vogelspotters en bouwt een wereld in muziek en beeld.

Vincent Lammers, creative director en partner bij Ambassadors, ervoer een 'bruisende creativiteit' tijdens de samenwerking met de Loterij. 'Bij het creëren van dit project groeide de liefde voor Harry en Barry elke minuut, dus besloten we dat we meer wilden maken dan alleen een korte film. We wilden hun wereld uitbreiden zodat iedereen met ons mee kon genieten van de gezelligheid van die straat. Naast de 3,5 minuut durende film heeft de Nationale Postcode Loterij een website en social campagne gecreëerd die bol staat van extra content over het leven van Harry en Barry.'

Rengin Tümer, visualizer bij de Loterij, laat weten: 'De loterij is veel meer dan alleen geld weggeven. Harry & Barry is ontstaan vanuit het idee dat de Nationale Postcode Loterij veel meer is dan alleen maar geld weggeven. Een geldprijs kan mensen namelijk ook dichter bij elkaar brengen. Of zelfs voor samenhang in een buurt zorgen. Kijk maar naar het Friese Eastermarder Fonds dat de winnaars van de PostcodeKanjer onlangs hebben opgezet. Dat soort sociale aspecten vormen de basis van de film.'

Bekijk de film hieronder:




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken