LVB presenteert nieuwe stijl en koers

LVB presenteert nieuwe stijl en koers
  • Content
  • 12 okt 2020 @ 16:31
  • 18692 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentStrategie

Contentmarketingbureau LVB in Amersfoort verbreedt zijn dienstenpakket. Vanuit een nieuwe structuur en filosofie genaamd Club LVB krijgen opdrachtgevers vanaf vandaag 'het beste van twee werelden'.

Dit houdt enerzijds in de allround blik op marketingcommunicatie en anderzijds de gespecialiseerde executie vanuit verschillende teams, aldus LVB. De nieuwe koers gaat gepaard met een nieuwe stijl en dito website.

Aart Lensink, algemeen directeur van LVB, zegt: 'Contentmarketing is jarenlang hét profiel geweest van LVB, maar het vakgebied is stap voor stap toegegroeid naar de andere disciplines van marketingcommunicatie. Content, reclame, PR en social media lopen naadloos in elkaar over en als opdrachtgever wil je daar geïntegreerd mee aan de slag. Daar spelen we op in. Door te werken met gespecialiseerde teams die onderling goed samenwerken en op elkaar aansluiten, creëren we effectief werk. Met altijd de ambitie om over de hele linie voor klanten kosten te besparen en de beste resultaten te boeken, zodat ze met minder bureaus hoeven te schakelen. Onze aanpak laat zich het best samenvatten als: full-service, full-specialist.'

Volgens Lensink zijn veel merken de laatste jaren versplinterd gaan communiceren. Met een aparte aanpak voor reclame, activaties, content, social media en events. Daardoor is de onderlinge integratie vaak ver te zoeken, de aansturing te gecompliceerd en daarmee tijd- en geldverslindend, stelt hij. Lensink: 'In deze tijd, waarin de budgetten minder zijn, is onze aanpak nog kansrijker. Vóór corona hadden we de plannen al klaar liggen. We hebben de introductie van de Club LVB-filosofie aan paar maanden uitgesteld en zien nu dat klanten er nog meer klaar voor zijn.'

LVB werkt nu met 8 teams: social, pr, campaigns, public, video, brand publishing, brand strategy en lovebrand designers. De afgelopen tijd heeft het bureau al veel nieuwe mensen aangenomen en de kans dat er in de toekomst nieuwe teams worden toegevoegd is groot, aldus LVB.

Bekijk de 'clubvideo' hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken