Rijkje Jewelry brengt met nieuwe merkfilm ode aan de natuur
- Content
- 1 jul 2021 @ 10:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Content
- 1 jul 2021 @ 10:19
- Lucas Boon
Om zijn nieuwe sieradenlijn ‘Ethereal Creatures’ onder de aandacht te brengen, lanceert Rijkje Jewelry een nieuwe online merkfilm genaamd A Moth's Memoire. De film is ontwikkeld door productiemaatschappij Hazazah in Amsterdam.
Doel van de lijn en film is om aandacht te vragen voor 'de dierenwereld', waarbij een deel van de opbrengst naar stichting The Pollinators gaat, om bijen te helpen.
Een knalblauwe mandrilaap als oorbel, een gifgroene doodshoofdvlinder als ketting, een brandweerrode slang als ring: de nieuwe lijn van Rijkje Jewelry, van de hand van ontwerper Rijkje Vermeulen, is naar eigen zeggen een ode aan de natuur en het dierenrijk. Vermeulen gebruikte oude encyclopedieën en schilderijen uit het Rijksmuseum ter inspiratie om de dieren te decoreren.
Hazazah ontwikkelde een film (1 minuut) over het korte, maar intense leven van een nachtvlinder. David-Jan Bronsgeest (regisseur) zegt: 'Het leven van de vlinder flitst als het ware aan hem en daarmee de kijker voorbij, voordat 'ie rust vindt in het ultieme licht. Het is een uitvergroting van Rijkje's ode aan het dierenrijk. Meer specifiek neem ik de kijker mee in een wereld waar ruimte is om je als mens anders, dierlijk te gedragen en zelfs te transformeren. Ik wil met deze film de kijker vooral confronteren met zijn of haar eigen dierlijke instincten.'
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
- Lego World 2025: bouwen aan beleving en merk
Laatste Nieuws
- 'De Grand Prix draait niet om... 19-09-2025
- GPCM2025: 'Contentmarketing krijgt... 18-09-2025
- GPCM2025: 'De verleiding is om lui... 17-09-2025
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes