Rijkje Jewelry brengt met nieuwe merkfilm ode aan de natuur

- Content
- 1 jul 2021 @ 10:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Content
- 1 jul 2021 @ 10:19
- Lucas Boon
Om zijn nieuwe sieradenlijn ‘Ethereal Creatures’ onder de aandacht te brengen, lanceert Rijkje Jewelry een nieuwe online merkfilm genaamd A Moth's Memoire. De film is ontwikkeld door productiemaatschappij Hazazah in Amsterdam.
Doel van de lijn en film is om aandacht te vragen voor 'de dierenwereld', waarbij een deel van de opbrengst naar stichting The Pollinators gaat, om bijen te helpen.
Een knalblauwe mandrilaap als oorbel, een gifgroene doodshoofdvlinder als ketting, een brandweerrode slang als ring: de nieuwe lijn van Rijkje Jewelry, van de hand van ontwerper Rijkje Vermeulen, is naar eigen zeggen een ode aan de natuur en het dierenrijk. Vermeulen gebruikte oude encyclopedieën en schilderijen uit het Rijksmuseum ter inspiratie om de dieren te decoreren.
Hazazah ontwikkelde een film (1 minuut) over het korte, maar intense leven van een nachtvlinder. David-Jan Bronsgeest (regisseur) zegt: 'Het leven van de vlinder flitst als het ware aan hem en daarmee de kijker voorbij, voordat 'ie rust vindt in het ultieme licht. Het is een uitvergroting van Rijkje's ode aan het dierenrijk. Meer specifiek neem ik de kijker mee in een wereld waar ruimte is om je als mens anders, dierlijk te gedragen en zelfs te transformeren. Ik wil met deze film de kijker vooral confronteren met zijn of haar eigen dierlijke instincten.'
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Campagnefilm 'Eye Opener' laat kracht van cultureel divers...
- [Marketing the Rainbow #35a] Unilever 8: Dove, over vaderdag...
- Podcast Show 2023: onafhankelijkheid, awards, medische...
- ‘Het is oké’ van Sor & Tabitha trapt campagne mentale...
- DOSSIER CONTENTMARKETING De Speld: Humor met boodschap werkt...
- Wecycle campagne van Stichting Open moet hergebruik stimuleren
Laatste Nieuws
- Penelope Cruz in reclamecampagne... 30-05-2023
- DOSSIER CONTENTMARKETING Unravel:... 30-05-2023
- DOSSIER CONTENTMARKETING 7 vragen... 30-05-2023
- Podcast Show 2023:... 27-05-2023
- DOSSIER CONTENTMARKETING De Speld:... 26-05-2023
- Wecycle campagne van Stichting Open... 25-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres