ABN Amro prikkelt ondernemers in korte film over toekomst
- 29 okt 2021 @ 10:50
- Ryan Baij
ABN Amro heeft een korte dramafilm gemaakt, getiteld: Leven in de brouwerij. Het doel van de film is om ondernemers bewust van het belang van een duidelijke toekomstvisie te maken.
In de film staan drie thema’s centraal. Innoveren, verduurzamen en bedrijfsovername. Deze thema’s worden in de verdere campagne uitgediept. Via interactieve banners en social posts vragen de hoofdrolspelers, die nu aan deze film meedoen, aan ondernemers hoe zij denken over deze thema’s.
Anne Stokvis, creative director bij N=content, de makers van de film: ‘Als het over toekomstscenario’s gaat, voelt dit voor mensen vaak ver weg. Het blijft abstract. Daarom hebben we voor drama gekozen. Daarmee maak je het onderwerp direct invoelbaar en emotioneel.’
Eva ten Doeschate, marketeer bij ABN Amro: ‘Met deze gelaagde campagne willen we ondernemers echt aanzetten om na te denken over bedrijfscontinuïteit. In de film prikkelen we ondernemers door een voor veel ondernemers herkenbare situatie uit te vergroten. In de lagen daaronder maken we de thema’s concreter en verhogen we de urgentie om na te denken over de toekomst. En op onze website helpen we de ondernemer vervolgens verder met praktische tips en informatie.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rabobank lanceert... 15-12-2025
- COC lanceert Paarse-Vrijdag campagne... 12-12-2025
- Kerst 2025: McDonald’s Nederland... 11-12-2025
- Maestro burger keert terug op... 10-12-2025
- Dordrecht lanceert nieuw stadsmerk... 09-12-2025
- 'Denk vooruit': 9 miljoen brochures... 26-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

