ABN Amro prikkelt ondernemers in korte film over toekomst

ABN Amro prikkelt ondernemers in korte film over toekomst
  • Content
  • 29 okt 2021 @ 10:50
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

ABN Amro heeft een korte dramafilm gemaakt, getiteld: Leven in de brouwerij. Het doel van de film is om ondernemers bewust van het belang van een duidelijke toekomstvisie te maken.

In de film staan drie thema’s centraal. Innoveren, verduurzamen en bedrijfsovername. Deze thema’s worden in de verdere campagne uitgediept. Via interactieve banners en social posts vragen de hoofdrolspelers, die nu aan deze film meedoen, aan ondernemers hoe zij denken over deze thema’s.

Anne Stokvis, creative director bij N=content, de makers van de film: ‘Als het over toekomstscenario’s gaat, voelt dit voor mensen vaak ver weg. Het blijft abstract. Daarom hebben we voor drama gekozen. Daarmee maak je het onderwerp direct invoelbaar en emotioneel.’

Eva ten Doeschate, marketeer bij ABN Amro: ‘Met deze gelaagde campagne willen we ondernemers echt aanzetten om na te denken over bedrijfscontinuïteit. In de film prikkelen we ondernemers door een voor veel ondernemers herkenbare situatie uit te vergroten.  In de lagen daaronder maken we de thema’s concreter en verhogen we de urgentie om na te denken over de toekomst. En op onze website helpen we de ondernemer vervolgens verder met praktische tips en informatie.’



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken