Interview genomineerden Grand Prix Customer Media: employeeplatform Morgen van ABN/Amro

Interview genomineerden Grand Prix Customer Media: employeeplatform Morgen van ABN/Amro
  • Content
  • 5 nov 2013 @ 11:13
  • 21693 x gelezen
  • Link
  • Robin Klaassen
    Robin Klaassen

    oprichter, ondernemer, content strateeg
    Totalspiel Authority media
  • AwardsDigitaalPrint

Op 21 november worden ze uitgereikt: de Grand Prix Customer Media 2013 Awards. De vakprijs voor de beste customer media van dit jaar. Tot aan die datum interviewen we wekelijks genomineerden over hun case. Vandaag aflevering 2.

In deze tweede aflevering behandelen we een case die maar liefs drie nominaties in de wacht heeft gesleept: het employee platform Morgen van ABN/Amro. Verantwoordelijk bureau is Proof Reputation uit Amsterdam. Editorial consultant Simone Koudijs legt in 180 seconden uit waarom deze case een award verdient. 

Op 21 november worden aan de winnaars de Grand Prix Customer Media 2013 uitgereikt tijdens een feestelijke avond in DeFabrique in Maarssen. De presentatie van de avond is in handen van Ronnie Overgoor.

Kaarten bestellen voor de uitreiking kan op www.grandprixcm.nl.



Robin Klaassen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken