Wie wint trofee voor meest onzinnige plastic verpakking?
- Design
- 17 sep 2018 @ 09:45
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AwardsPackaging design
- 17 sep 2018 @ 09:45
- Nanny Kuilboer
De eetrijpe avocado’s van Jumbo, de per stuk verpakte winegums van Red Band of Joy of Tea van Pickwick? Wie wint de trofee uitgeloofd door Greenpeace voor de meest onzinnige plastic verpakking?
Ook de winterpeen van Appie en de instant noodles van Unox zijn genomineerd.
Greenpeace: ‘Het bedrijf achter #Mispaksel met de meeste stemmen overhandigen we een plastic trofee gemaakt door kunstenaar Peter Smith. Deze trofee gaat supermarkten en voedselketens ongetwijfeld inspireren om producten anders te verpakken.'
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

