Wie wint trofee voor meest onzinnige plastic verpakking?

Wie wint trofee voor meest onzinnige plastic verpakking?
  • Design
  • 17 sep 2018 @ 09:45
  • 8414 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • AwardsPackaging

De eetrijpe avocado’s van Jumbo, de per stuk verpakte winegums van Red Band of Joy of Tea van Pickwick? Wie wint de trofee uitgeloofd door Greenpeace voor de meest onzinnige plastic verpakking?

Ook de winterpeen van Appie en de instant noodles van Unox zijn genomineerd.

Greenpeace: ‘Het bedrijf achter #Mispaksel met de meeste stemmen overhandigen we een plastic trofee gemaakt door kunstenaar Peter Smith. Deze trofee gaat supermarkten en voedselketens ongetwijfeld inspireren om producten anders te verpakken.'

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken