Fans helpen mee met design Ford Puma ST Gold Edition
- Design
- 21 jun 2021 @ 07:59
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - AutomotiveSocial media
- 21 jun 2021 @ 07:59
- Nanny Kuilboer
De Puma ST Gold Edition van Ford is mede ontworpen door bijna 275.000 fans op social. De fans kozen voor een zwarte carrosseriekleur, exterieurdecoratie en rode remklauwen.
Het was een experiment op het gebied van mensgerichtdesign, aldus Ford. De fans kozen de kleuren van diverse elementen, zoals de carrosserie en remklauwen, en de decoraties op de carrosserie. Ook kozen zij de naam van deze nieuwe uitvoering.
Ford: ‘Onze fans hebben een uitstekende smaak’
Amko Leenarts, Director Design bij Ford Europa: ‘We wilden iets echt speciaals creëren voor onze trouwe performance-fans. We kozen voor een vooruitstrevende benadering en stelden met input van de fans de Puma ST Gold Edition samen. Het aantal uitgebrachte stemmen laat zien hoe enthousiast onze klanten zijn en dat ze een uitstekende smaak hebben. Het zit hem in de details. Met deze speciale editie hebben onze fans echt iets begeerlijks samengesteld.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw logo gemeente Haarlemmermeer... 26-03-2018
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres