Fans helpen mee met design Ford Puma ST Gold Edition
- Design
- 21 jun 2021 @ 07:59
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AutomotiveSocial media
- 21 jun 2021 @ 07:59
- Nanny Kuilboer
De Puma ST Gold Edition van Ford is mede ontworpen door bijna 275.000 fans op social. De fans kozen voor een zwarte carrosseriekleur, exterieurdecoratie en rode remklauwen.
Het was een experiment op het gebied van mensgerichtdesign, aldus Ford. De fans kozen de kleuren van diverse elementen, zoals de carrosserie en remklauwen, en de decoraties op de carrosserie. Ook kozen zij de naam van deze nieuwe uitvoering.
Ford: ‘Onze fans hebben een uitstekende smaak’
Amko Leenarts, Director Design bij Ford Europa: ‘We wilden iets echt speciaals creëren voor onze trouwe performance-fans. We kozen voor een vooruitstrevende benadering en stelden met input van de fans de Puma ST Gold Edition samen. Het aantal uitgebrachte stemmen laat zien hoe enthousiast onze klanten zijn en dat ze een uitstekende smaak hebben. Het zit hem in de details. Met deze speciale editie hebben onze fans echt iets begeerlijks samengesteld.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

