Fans helpen mee met design Ford Puma ST Gold Edition

  • Design
  • 21 jun 2021 @ 07:59
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • AutomotiveSocial media

De Puma ST Gold Edition van Ford is mede ontworpen door bijna 275.000 fans op social. De fans kozen voor een zwarte carrosseriekleur, exterieurdecoratie en rode remklauwen.

Het was een experiment op het gebied van mensgerichtdesign, aldus Ford. De fans kozen de kleuren van diverse elementen, zoals de carrosserie en remklauwen, en de decoraties op de carrosserie. Ook kozen zij de naam van deze nieuwe uitvoering.

Ford: ‘Onze fans hebben een uitstekende smaak’

Amko Leenarts, Director Design bij Ford Europa: ‘We wilden iets echt speciaals creëren voor onze trouwe performance-fans. We kozen voor een vooruitstrevende benadering en stelden met input van de fans de Puma ST Gold Edition samen. Het aantal uitgebrachte stemmen laat zien hoe enthousiast onze klanten zijn en dat ze een uitstekende smaak hebben. Het zit hem in de details. Met deze speciale editie hebben onze fans echt iets begeerlijks samengesteld.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken