In10 sluit zich aan bij Handpicked agencies
- Design
- 17 jun 2021 @ 08:34
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Digital design
- 17 jun 2021 @ 08:34
- Nanny Kuilboer
Het Rotterdamse design- & innovatiebureau In10 sluit zich aan bij het Brabantse Handpicked agencies. Bjorn Stolte, Partner In10: ‘Samen vormen wij nu een groep van acht gespecialiseerde digitale bureaus, met een team van meer dan 230 specialisten.’
Van links naar rechts: Rob Peters - Handpicked agencies, Bjorn Stolte - In10, Arno Wolterman - In10, Sjoerd van Oosten - Handpicked agencies, Xander Zuidgeest - In10 en Ivo Willekens - Handpicked agencies.
Handpicked agencies, recent in de Emerce100 uitgeroepen tot beste bureaugroep van Nederland, werkt voor klanten als Nespresso, Brabantia, Sligro, Nationale Nederlanden, CZ en Ziggo. Rob Peters, partner Handpicked agencies: ‘De toevoeging van In10 aan de groep resulteert in een forse versterking van de slagkracht op strategie en design. Het management van In10, Xander Zuidgeest, Arno Wolterman en Bjorn Stolte, treden toe tot Handpicked Holding, maar blijven de dagelijkse leiding voeren over IN10. Bjorn gaat daarnaast ook aan de slag met het versnellen en bekrachtigen van de geïntegreerde dienstverlening aan opdrachtgevers vanuit de groep.’ De samenvoeging sluit goed aan bij de veranderende behoefte vanuit opdrachtgevers volgens aldus Peters: ‘Naarmate merken en organisaties digitaal volwassen worden, bouwen zij in huis ook hoogwaardige digitale teams. Daarmee verschuift de behoefte richting bureaus van full service dienstverlening naar wat wij noemen: full specialism. Een primaire versterking en versnelling vanuit specialisten, maar wel vanuit een slimme geïntegreerde strategie. Met In10 kunnen we die combinatie nu op het hoogste niveau aanbieden.’
In10 en Handpicked agencies: ‘Geen mega bureau, maar een collectief van specialisten’
In10 werkt met opdrachtgevers als de Anne Frank Stichting, NPO, Boymans, Gemeente Rotterdam, NOC*NSF, The Greenery, Port of Rotterdam en Laurens Zorg. Bjorn Stolte, Partner In10: ‘Door onze focus op strategie en design, was onze executiekracht op technologie en datagedreven marketing tot nu toe gelimiteerd. Wij zijn erg enthousiast over de visie en het vakmanschap van Handpicked agencies op deze domeinen. Samen kunnen wij onze opdrachtgevers nu meer specialistische kennis en slagkracht bieden. Niet vanuit één mega bureau, maar vanuit een collectief van specialisten gedreven door ondernemerschap, specialistisch vakmanschap en impact.’
‘Hiermee doet Handpicked agencies ook fysiek zijn intrede in de Randstad’
Peters: ‘De locatie van In10 aan het Hofplein in Rotterdam wordt per direct ook een uitvalsbasis voor de specialisten van de andere Handpicked agencies. Een aantal van onze bureaus zal zich hier op termijn ook vestigen. Hiermee doet Handpicked agencies ook fysiek zijn intrede in de Randstad. Met onze andere bestaande locaties in Breda en Eindhoven brengt dit het aantal Handpicked locaties op drie. Deze gaan door de gecombineerde teams en opdrachtgevers op basis van “Activity Based Working” gebruikt worden. De positie van Handpicked agencies als landelijke speler wordt hiermee versterkt, wat eveneens gunstig is voor opdrachtgevers en werknemers.’
Meer over In10 en Handpicked agencies
Stolte: ‘Beide partijen bestaan sinds 1999. In10 heeft zich ontwikkeld als full service design- en innovatiebureau met 50 digitale specialisten in strategie, ontwerp, development, content en marketing. Handpicked agencies is een collectief aan Brabantse digitale bureaus dat uitgegroeid is naar zeven specialistische bureaus en meer dan 180 specialisten in strategie & design, web- & app-development, e-commerce, enterprise technologie, digitale sportoplossingen, VR/AR en online marketing.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers