Total wordt TotalEnergies

Total wordt TotalEnergies
  • Design
  • 1 jun 2021 @ 10:05
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Geen tag

Total verandert zijn naam in TotalEnergies. Hiermee wil het bedrijf de ambitie uitstralen ‘een wereldspeler in energietransitie te zijn’. Tegelijk met deze naamsverandering lanceert TotalEnergies een nieuwe visuele identiteit.

Patrick Pouyanné, voorzitter en CEO van TotalEnergies: ‘Energie is leven. We hebben het allemaal nodig en het is een bron van vooruitgang. Om bij te dragen aan de duurzame ontwikkeling van de planeet in het licht van de klimaatuitdaging, slaan wij vandaag een nieuwe richting in en gaan we, samen, op weg naar nieuwe energiebronnen. Energie wordt opnieuw uitgevonden en deze energiereis is die van ons. Het is onze ambitie een wereldspeler in energietransitie te zijn. Daarom is Total aan het transformeren en zijn we vanaf nu TotalEnergies.’

Het Franse TotalEnergies produceert en vermarkt wereldwijd energie: olie en biobrandstoffen, aardgas en groene gassen, hernieuwbare energiebronnen en elektriciteit. ‘De 105.000 medewerkers zetten zich in voor energie die steeds betaalbaarder, schoner en betrouwbaarder wordt en voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk is. TotalEnergies is actief in meer dan 130 landen en stelt duurzame ontwikkeling in al zijn dimensies centraal in zijn projecten en activiteiten om bij te dragen aan het welzijn van mensen.’ Bron: totalenergies.com.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken