René Repko

René Repko
Werkt bij: The New Bazaar
Functie: Retail Marketing Leader

Biografie René Repko is één van Nederlands meest vooraanstaande retail marketeers. Al meer dan 15 jaar staat Repko in de Nederlandse marketing top-100. René werkte onder meer als cmo voor Albert Heijn, Randstad, Hema, Sligro, Rituals en Action. Regelmatig maakt hij reizen door China, waar op zijn vakgebied 'zeer veel gebeurt'.

Daarnaast werkt hij nu als interim adviseur en publicist. Repko voorziet veel veranderingen in de food- en retailmarketing, waarbij internationale trends zoals in China onze kant opwaaien. Met het oog op de toekomst citeert hij Darwin: 'Sommige species zijn sterk, op dit moment hebben we ook geen dinosaurussen meer. Het is goed dat er iets stopt en dat er ruimte komt voor iets nieuws.'

Over die nieuwe ontwikkelingen, over alle ins en outs van de retailmarkt en ontwikkelingen zoals in China publiceert René Repko, die zich nu Retail Marketing Leader noemt, regelmatig op MarketingTribune.nl.

Recente artikelen van René Repko

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken