Cashr wil horecaondernemers door zomerdrukte heen helpen
- Food-en-retail
- 13 mei 2015 @ 15:08
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Food
- 13 mei 2015 @ 15:08
- Redactie Food en Retail
Voor de horeca dient de drukke zomerperiode zich aan. Horecaondernemers zetten hun terras weer uit, wat vaak een verdubbeling van het aantal tafeltjes betekent. 'Het bedienen en afrekenen van zoveel tafeltjes kan een crime zijn. Cashr biedt nu uitkomst, met de introductie van een verbeterde versie van zijn online kassasysteem voor smartphones en tablets; Cashr 1.5.0', meldt Cashr trots, 'hiermee is het opnemen van bestellingen, onder meer door het gebruik van een uitgebreide tafellijst, sneller en efficiënter.'
In de zomermaanden is het voor de horecaondernemer noodzakelijk om vanwege de drukte goed overzicht te houden en de bestelprocessen zo snel en efficiënt mogelijk te laten verlopen. Met de Cashr Backoffice kan de horecaondernemer de hele afhandeling, van het opnemen van bestellingen, het printen van kassabonnen tot online betalingen en het direct inzien van omzetresultaten, vanaf één centraal punt real-time regelen, aldus Cashr. 'Overzicht houden begint bij het nauwkeurig opnemen van de bestellingen van de verschillende tafels. Hiervoor heeft Cashr nu een uitgebreidere tool uitgebracht. De twee belangrijkste nieuwe features zijn de tafellijst en het vanuit één scherm toevoegen van meerdere extra producten.'
Tafellijst met alle informatie per tafel
De tafelsectie van Cashr bestaat uit een lijst waarin zoveel mogelijk informatie over de tafeltjes beschikbaar is gemaakt. In de lijst staat per tafel de volgende informatie: status (groen = vrij rood = bezet), tafelnummer, openstaande rekening, tijd verstreken sinds de laatste bestelling en de medewerker die laatste bestelling heeft opgenomen. Daarnaast kunnen medewerkers in de zoekbalk door het intypen van het tafelnummer snel de juiste tafel selecteren. De tafelplattegronden zijn tevens inzichtelijk, meent het bedrijf.
Vanuit één scherm meerdere extra's aan producten toevoegen
Het toevoegen van meerdere extra’s, zoals brood, salades sausen aan producten is eenvoudig. Alle toevoegingen die de horecamedewerker in de backoffice instelt, worden nu in één scherm getoond en de medewerker kan eenvoudig zoveel extra’s als nodig selecteren of juist deselecteren. Na het bewerken en opslaan van een bestaande order op een tafel of klant, verdwijnt de bon uit beeld. Dit zorgt ervoor dat medewerkers sneller kunnen werken. De Cashr versie 1.5.0. is vanaf heden beschikbaar in de Android- en Apple-store, meldt het bedrijf. (PvWK)
Over Cashr
Cashr is een gebruiksvriendelijke en professionele kassa app voor winkels en horeca-ondernemingen. De Cashr app is gratis te downloaden op iOS en Android smartphones en tablets. Voor het gebruik van Cashr betalen klanten een flexibel bedrag per maand dat is gebaseerd op het aantal kassabonnen dat wordt afgerekend. Er is een gratis abonnement waarmee maximaal 20 kassabonnen per maand kunnen worden afgerekend: de ideale manier om Cashr uit te proberen. Meer informatie klik hier.
Over Reeleezee
Reeleezee is opgericht met als missie ondernemers in staat te stellen hun boekhouding zelf te doen. Voor accountants biedt Reeleezee geavanceerde online producten die de samenwerking tussen accountant en ondernemer 'real easy' maken.
Het innovatieve bedrijf werkt met solide en redundante datacentra in Europa, zodat alle data van klanten veilig in de cloud wordt bewaard en de continuïteit van de bedrijfsvoering wordt gewaarborgd. Reeleezee heeft zijn hoofdkantoor gevestigd in Breukelen en heeft ook kantoren in Turkije en India. Reeleezee is gecertificeerd met het Zeker-Online Keurmerk. Less effort, more business. Kijk voor meer informatie hier.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- restaurant
- online kassasysteem
- smartphones
- Cashr
- cafe
- terras
- snel
- gemak
- tablets
- kaart
- betalen
- bestellingen
- horeca
- introductie
- tafellijst
- Cashr 1.5.0
- klant
- geld
- Cashr
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 202] Pauline Barendregt - creatief directeur bij...
- Verse groente en fruit centraal in campagne Aldi
- Verkoop Blokker van de baan
- Campagne voor nieuwe smaken Appelsientje
- Lilian Wanders-de Klerk van Mothr Earth Proof: 'Ik geloof in...
- RMD24 Retailmedia De kunst is de rode draad te blijven zien
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Veloretti breidt netwerk aan... 16-05-2024
- Vrouwen spenderen veel meer aan... 16-05-2024
- Westland Salades maakt eerste TVC in... 15-05-2024
- RMD24 Retailmedia De kunst is de... 13-05-2024
- Verse groente en fruit centraal in... 13-05-2024
- Vakantiegangers zeer tevreden over... 13-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing