Dille en Kamille opent in Stadshart Amstelveen
- Food-en-retail
- 3 mei 2019 @ 09:05
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketingWinkelen
- 3 mei 2019 @ 09:05
- Peter van Woensel Kooy
Dille & Kamille opent op 28 juni aanstaande hun 33ste vestiging in Stadshart Amstelveen. De woonwinkel verkoopt een breed assortiment aan huis, tuin en keuken artikelen. 'Wij willen met onze winkels een oase van rust brengen in drukbezochte winkelstraten', zegt Karin Groot, brand & marketingspecialist van Dille & Kamille.
De Nederlandse winkelketen opent een nieuwe vestiging in Stadshart Amstelveen, hetgeen de keten extra bijzonder noemt, omdat zij normaliter kiezen voor vestigingen in een karakteristiek pand in een historisch centrum.
'In de winkels van Dille & Kamille huist een prettig en huiselijke sfeer. Bijna al onze vestigingen bevinden zich in een karakteristiek pand in een historisch centrum met groen en het liefst een pleintje voor de deur. Onze missie is zoveel mogelijk mensen te inspireren en om in harmonie met de natuur te leven. Die missie dragen we ook graag uit in het Stadshart van Amstelveen om zo ons gedachtengoed van "natuurlijke eenvoud" naar iedereen te brengen. Wij willen met onze winkels een oase van rust brengen in drukbezochte winkelstraten en het pand in Stadshart Amstelveen, biedt ons een uitgelezen kans om dit te realiseren', aldus Karin Groot, de brand & marketingspecialist van Dille & Kamille.
Stadshart Amstelveen verheugt zich op de komst van Dille & Kamille. Centermanager Ben Verheijen: “We zijn erg blij dat we weer een unieke winkelformule kunnen toevoegen aan ons uitgebreide winkelaanbod in Stadshart Amstelveen. Dille & Kamille biedt met het eigentijdse assortiment van ambachtelijk gemaakte huis-, tuin- en keukenproducten voor ieder wat wils. Wij zijn verheugd dat Dille & Kamille ons winkelcentrum heeft gekozen als nieuwe vestigingslocatie. Dille & Kamille past goed bij het servicelevel en de kwaliteit van Stadshart Amstelveen en dat maakt het een goede match.' Dille & Kamille opent naar verwachting 28 juni 2019 op Binnenhof 81.
(PvWK)
Voor meer informatie zie www.stadshartamstelveen.nl.
Over Dille & Kamille
'Dille & Kamille staat voor tijd nemen voor jezelf en je omgeving. Genieten van alledaagse dingen. Zij kiezen voor een assortiment dat eenvoud uitstraalt, met een voorkeur voor vakwerk, ambachtelijke producten en voor natuurlijke materialen. Geen overbodige decoraties of hippe vormen, natuurlijke eenvoud is de kern van Dille & Kamille. Bij Dille & Kamille vindt men alles voor huis, tuin en keuken.'
(bron: D&K)
Over Stadshart Amstelveen
'Stadshart Amstelveen staat voor sfeervol en elegant winkelen. Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan grote namen zoals de Bijenkorf, Scotch & Soda, ZARA, We are Labels, NA-KD, Massimo Dutti, Nespresso, G-Star RAW, Superdry, Hudson’s Bay en Van Gils. Er zijn ook diverse boetiekjes, vernieuwende concepten en een vershart te vinden. Stadshart Amstelveen is het enige Nederlandse winkelcentrum van Unibail-Rodamco-Westfield met een internationale classificatie, toegekend voor de kwaliteit en service die een winkelcentrum biedt. Zo kunnen bezoekers van het Stadshart gratis gebruik maken van een personal shopper, onbeperkt Wi-Fi en een receptie voor wat extra gemak. Het winkelcentrum is zeven dagen per week open. Stadshart Amstelveen is te volgen op www.stadshartamstelveen.nl,'
(bron: SHA)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- pand
- Stadshart Amstelveen
- Dille & Kamille
- winkels
- huid
- marketing
- realiseren
- brengen
- kruiden
- Centermanager
- verzorghing
- welness
- brand
- oase van rust
- Amstelveen
- D&K
- winkelstraten
- Ben Verheijen
- Health&Beautycare
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- [interview] Joyce Bierman (AH): 'Affordable luxury en...
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- [column] The most terrible time of the year
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




