[FIM] #Horecastaystrong en de komende 'ultra-hygiëne'
- Food-en-retail
- 24 apr 2020 @ 08:14
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodPolitiekMarketing
- 24 apr 2020 @ 08:14
- Redactie Food en Retail
Food Inspiration Magazine is het digitale vakblad voor de foodservice-professional die op zoek is naar innovatie en inspiratie. Volgers van MarketingTribune krijgen een gratis link om mee te lezen. In deze editie alles over eten na de pandemie en foodtrend ultra-hygiëne.
'We zitten in week 7 van de intelligente lockdown. Is de lockdown inmiddels nog wel zo intelligent? Het onbehagen over de coronamaatregelen groeit, de tegenstem wint in kracht. Het land wordt langzaamaan beter, maar de horecabranche is er slecht aan toe. Er gaan daarom steeds meer stemmen op om de horeca weer open te laten gaan. Maar hoe combineren we de gezondheid van het land met het weer beter worden van onze sector? Morgen horen we meer over de maatregelen. Wij wachten in spanning af wat de overheid gaat doen. En tegelijkertijd blijven we de verhalen met je delen van mensen uit de branche. #horecastaystrong', aldus de FIM redactie. Ze brengen de nieuwste editie uit over ultra-hygiëne. Lees mee!
KLIK HIER VOOR DE LINK NAAR FIM - HET MAGAZINE
(PvWK)
Met dank aan redactie FIM.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- foodservice
- gratis
- MT
- platform
- editie
- #horecastaystrong
- food&retail
- Food Inspiration Magazine
- lockdown
- horeca
- pandemie
- retail
- vakblad
- food
- ultra-hygiëne
- marketing
- corona
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




