Noma wordt wijnbar
- Food-en-retail
- 18 mei 2020 @ 10:29
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 18 mei 2020 @ 10:29
- Peter van Woensel Kooy
Noma, een van 's werelds beste restaurants, keert terug als wijnbar. Eind deze week gaat de vernieuwde formule open in Denemarken. Op het menu staan twee hamburgers.
Aangezien de coronavirusbeperkingen over de hele wereld verminderen, kondigt een van de beste restaurants ter wereld, Noma in Kopenhagen (Denemarken) aan dat het heropend zal worden met een nieuw concept. Dat meldt CNN. Het wordt voortaan een openluchtwijnbar met twee hamburgers - één van vlees, één vegetarisch - op het menu.
'We moeten herstellen'
Rene Redzepi, chef/co-owner van het compromisloze Noma reageert: 'What crazy and uncertain times. Copenhagen is about to reopen it’s restaurants. And so will Noma. However before we reopen Noma as we know it. We will transform into a no reservation, drop in only, wine and burger bar. We feel in the first phase of the reopening that we want to be open for all. We need to heal, So let’s have a glass and a burger, you’re all invited. See link in bio, and btw the pic is our cheese burger but we will also serve vegetarian options.'
Meer over dit nogal opmerkelijke nieuws is te vinden via zijn Instagram-account. Ziehier. MarketingTribune berichtte recent al over slimme pandemie-inhakers door Nederlandse sterrestaurants Bord'Eau en Rijks.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- chef/co-owner van het compromisloze Noma
- één vegetarisch - op het menu. 'We moeten herstellen' Rene Redzepi
- aan dat het volgende week heropend zal worden met een nieuw concept. Dat meldt CNN. Het wordt voortaan een openluchtwijnbar met twee hamburgers - één van vlees
- Kopenhagen
- Denemarken
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers