Coca-Cola kerstboodschap via hologram
- Food-en-retail
- 25 dec 2020 @ 00:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingDistributie
- 25 dec 2020 @ 00:01
- Peter van Woensel Kooy
Deze feestdagen moedigt Coca-Cola in Nederland iedereen aan om een oprechte verbinding op te zoeken met hun dierbaren met de boodschap: ‘Geef deze kerst iets dat alleen jij kunt geven – jezelf’. Per hologram desnoods.
'Jezelf’ geven kan helaas niet altijd fysiek deze kerst en daarom heeft het frisdrankmerk samen met bureau Coopr een aantal mensen in het Rijndam Revalidatiecentrum in Rotterdam een wel heel bijzondere ontmoeting gegeven, namelijk een persoonlijke boodschap van dierbaren via een hologram!
De levensgrote hologrammen met persoonlijke boodschappen leveren hartverwarmende reacties op, melden de initiatoren. Zie ook de video hieronder.
credits
Merk: Coca-Cola Nederland
Bureau: Coopr
Productiemaatschappij: Big Shots
Hologram: Here we Holo
Design: Finally an agency
* Bekijk hier de -nu al legendarische- internationale Kerstfilm van Coca-Cola in 2020, als eerste vertoond op MT
* Lees hier meer over de Coca-Cola-kerstcampagne in teken van ‘oprechte verbinding’
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Coopr
- truck
- kerstfilm
- persoonlijke boodschap
- video
- Coca-Cola
- Big Shots
- initiatoren
- kerst
- stunt
- noordpool
- Rotterdam
- father Christmas
- bureau
- Coke
- hartverwarmende
- reactie
- Rijndam Revalidatiecentrum
- levensgrote hologrammen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- CBL reageert op verkiezingsuitslag: 'let op de...
- Magnum lanceert Hydro Ice, glow-in-the-dark
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste... 07-11-2025
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen... 07-11-2025
- [onderzoek] Jongeren willen wel... 06-11-2025
- Albert Heijn lanceert vernieuwde... 05-11-2025
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




