Weleda en Van der Valk rollen samen Weleda City Spa-concept uit
- Food-en-retail
- 16 jun 2021 @ 07:50
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingKlant
- 16 jun 2021 @ 07:50
- Peter van Woensel Kooy
Weleda, producent van 100% natuurlijke verzorgingsproducten, en een aantal hotelvestigingen van Van der Valk gaan gezamenlijk het thema wellness naar een hoger plan trekken. Het eerste hotel dat een Weleda City Spa krijgt is Van der Valk in Vught.
Vanaf 25 juni 2021 kun je terecht in deze toegankelijke en duurzaam ingerichte salon voor massages en gezichtsbehandelingen met 100% natuurlijke Weleda producten. Ook zijn er Weleda-producten te koop.
Goed voor jezelf zorgen is belangrijk, zeker in tijden van stress en onzekerheid. Niet vreemd dat de behoefte aan een moment voor jezelf het afgelopen jaar enorm is toegenomen.
'We zijn heel trots op onze samenwerking met de hotelvestigingen van Van der Valk International, waarbij beide bedrijven elkaar op een logische manier versterken door het samenbrengen van een perfecte wellness-beleving in de prachtige omgeving van de hotels. Hiermee zetten we de volgende stap in de uitbouw van Weleda’s massage- en schoonheidssalons', vertelt Marc van Boven, algemeen directeur van Weleda Benelux. 'Het is onze missie om de kracht van de natuur door te geven aan de mens. Onze massages en gezichtsbehandelingen met 100% natuurlijke Weleda-producten zijn een complete wellness-ervaring vanaf het moment dat je binnenstapt totdat je de ruimte verlaat.'
De Weleda City Spa zal volgensds de partners de komende jaren worden uitgerold bij een aantal Van der Valk hotels, 'Hierrmee we een grote stap zetten richting landelijke dekking. En daarnaast kunnen we deze wellness-beleving vanaf de zomer ook in België aanbieden. Het nieuwe Van der Valk hotel in Gent zal de eerste Weleda City Spa in België gaan herbergen.'
Ritme van de natuur
Elke Weleda City Spa heeft een aantal behandelkamers die zo zijn ontworpen dat de rust en privacy van de klant optimaal gerespecteerd wordt. De behandelingen, uitgevoerd door een gediplomeerd team van experts, zijn ontwikkeld vanuit de verbondenheid tussen mens en natuur. Dit zie je bijvoorbeeld terug in de massageritmes, die enerzijds door de aard van bepaalde planten geïnspireerd zijn, en anderzijds de ritmes in het menselijk lichaam weerspiegelen. Daarom werken ze zo rustgevend en voelen ze zo vertrouwd. En uiteraard spelen de natuurlijke producten met hun unieke samenstelling en geur de hoofdrol, welke behandeling je ook kiest.
Totaalbeleving
'Natuurlijk zijn wij ook erg enthousiast over de komst van de Weleda City Spa in ons hotel. Dit is een zeer welkome extra service voor onze gasten. Hierdoor kunnen we nog meer beleving creëren voor onze hotelgasten, maar ook zeker voor Vught en de regio is dit een aanwinst. Wij kijken uit naar deze mooie samenwerking', stelt Peter Raaijmakers, general manager van het Van der Valk Hotel in Vught.
Alle Van der Valk hotels zijn vlot bereikbaar met goede parkeerfaciliteiten, en dus toegankelijk voor zowel hotelgasten als mensen uit de directe omgeving. De Weleda City Spa’s zijn bedoeld voor iedereen die een me-time moment kan gebruiken om weer in balans te komen. Ons doel is dat elke klant weer als herboren naar buiten gaat.
(PvWK)
Weleda City Spa, Bosscheweg 2, Vught
Meer informatie op weleda-spa.nl
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- merk
- wellness
- Weleda Benelux
- partner
- Marc van Boven
- ontspanning
- general manager
- Peter Raaijmakers
- merk
- Van der Valk
- algemeen directeur
- Vught
- beauty
- Hotel
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Thuiswinkel Markt Monitor:... 19-03-2024
- [RMD24] Europese standaarden voor... 18-03-2024
- Albert Heijn brengt paasassortiment... 18-03-2024
- Albert Heijn zoekt klantervaringen... 15-03-2024
- Jumbo stopt met vleesstunts na... 15-03-2024
- NIQ Retail Spend Barometer:... 14-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing