Akim nieuwe Key Accountmanager Retail bij Corendon

Akim nieuwe Key Accountmanager Retail bij Corendon
  • Food-en-retail
  • 29 apr 2022 @ 15:10
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • KlantPersonalia

Cigdem Akin wordt per mei 2022 Key Accountmanager Retail van Corendon. Zij is dan verantwoordelijk voor het onderhouden van de contacten met de retail, is een vraagbaak bij problemen en organiseert studiereizen.

Akin rapporteert rechtstreeks aan Debora de Roos, Directeur Marketing van Corendon en commercieel verantwoordelijk voor de retail.

'Wij geloven in de partnerships met onze retailers. Met het benoemen van een Key Accountmanager Retail krijgt dit kanaal een duidelijk aanspreekpunt', zegt Debora de Roos, Directeur Marketing van Corendon. Akin rapporteerde voorheen aan Dick Gussen, die zich sinds het begin van 2022 richt op brandmanagement en de merkpositionering van de merken van Corendon.
(PvWK | foto: Cigdem Akin (r.) en Debora de Roos / credits: Fabienne Berghuis voor Corendon)

CV Cigdem Akin 
Cigdem is al sinds 2004 werkzaam bij Corendon. Ze begon naast haar studie als bijbaantje op de reserveringsafdeling en stroomde daarna door naar de afdeling Sales & Marketing. Binnen deze afdeling heeft zij diverse functies bekleed. In de afgelopen zeven jaar heeft ze al reisagenten en het marketingmanagement bij verschillende projecten ondersteund. Daarnaast was zij zeer actief met het organiseren van evenementen, vakantiebeurzen, workshops en studiereizen. In haar nieuwe rol zal zij zich vooral richten op het retailkanaal in Nederland.

CV Debora de Roos 
Sinds haar afstuderen in 2004 is Debora al actief in de reisbranche. Van 2007 t/m 2018 was ze in diverse functies actief bij TUI, waarvan de laatste jaren als Head of Channel Management. In 2019 startte zij bij Corendon als CRM Manager en groeide al snel door naar de functie Head of Customer Experience en Content. Sinds 1 december 2021 is zij Directeur Marketing en verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten voor de touroperator en airline in Nederland, België, Denemarken en Curaçao.​

Over Corendon
'Corendon is een toonaangevende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische reismarkt. In 2019 verzorgde Corendon met veel plezier de vakantie voor ruim 780.000 vakantiegangers naar tientallen zonbestemmingen binnen en buiten Europa. Naast het merk Corendon voert het bedrijf ook de reismerken GOfun, Stip Reizen en Karin’s Choice. De luchtvaarttak van Corendon omvat Corendon Dutch Airlines, Corendon Airlines Europe en Corendon International Airlines met een vloot van in totaal 24 vliegtuigen. Corendon Hotels & Resorts biedt hotels en resorts in Nederland en Turkije en op Ibiza en Curaçao. In Amsterdam zijn dat het Corendon Village Hotel, het Corendon City Hotel en The College Hotel; een boutique hotel in het centrum van onze hoofdstad. In Turkije biedt Corendon twee hotels aan: het Corendon Playa Kemer en Grand Park Lara. Op Ibiza staat ons Marble Stella Maris All Inclusive Resort en op Curaçao bevindt zich het Livingstone Jan Thiel Resort en het Mangrove Beach Corendon Curaçao All Inclusive Resort, Curio Collection by Hilton. Corendon staat sterk in de markt door de scherpe prijzen, het no-nonsense karakter en haar grote ervaring in reiswereld. De slogan van Corendon luidt niet voor niets: Altijd de beste vakantiedeals.'
Meer info staat hier en hier.
(bron: Corendon)

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken