Inzamelingsactie Albert Heijn en Voedselbank
- Food-en-retail
- 30 jan 2023 @ 09:34
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 30 jan 2023 @ 09:34
- Sjaak Hoogkamer
Vanaf vandaag, maandag 30 januari, organiseren Albert Heijn en de Voedselbank Nederland samen weer de landelijke actie "Op een lege maag kun je niet leren".
Klanten kunnen voedingsmiddelen doneren aan lokale voedselbanken. De actie loopt t/m zondag 5 februari en is een initiatief binnen het nieuwe Voor Elkaar-programma van Albert Heijn.
Elke week helpt Voedselbanken Nederland 120.000 mensen aan voedsel. Albert Heijn is de grootste partner van de voedselbank en helpt met voedselhulp voor mensen die het tijdelijk niet redden.
‘Vanuit onze missie geloven we erin dat we een gezondere leefstijl voor iedereen mogelijk kunnen maken. Helaas is beter eten niet voor iedereen in Nederland vanzelfsprekend en daarom werken wij samen met Voedselbanken Nederland,’zegt Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn.
Producten die klanten kunnen doneren zoals pindakaas, een mueslireep, rijstwafels of ananas stukjes staan bij elkaar gegroepeerd in de winkel zodat het makkelijk is om de producten uit te zoeken. Dit keer kunnen klanten die online hun boodschappen doen ook doneren, door 1 euro toe te voegen aan het winkelmandje.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing