Inzamelingsactie Albert Heijn en Voedselbank

Inzamelingsactie Albert Heijn en Voedselbank
  • Food-en-retail
  • 30 jan 2023 @ 09:34
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Vanaf vandaag, maandag 30 januari, organiseren Albert Heijn en de Voedselbank Nederland samen weer de landelijke actie "Op een lege maag kun je niet leren".

Klanten kunnen voedingsmiddelen doneren aan lokale voedselbanken. De actie loopt t/m zondag 5 februari en is een initiatief binnen het nieuwe Voor Elkaar-programma van Albert Heijn.

Elke week helpt Voedselbanken Nederland 120.000 mensen aan voedsel. Albert Heijn is de grootste partner van de voedselbank en helpt met voedselhulp voor mensen die het tijdelijk niet redden.

‘Vanuit onze missie geloven we erin dat we een gezondere leefstijl voor iedereen mogelijk kunnen maken. Helaas is beter eten niet voor iedereen in Nederland vanzelfsprekend en daarom werken wij samen met Voedselbanken Nederland,’zegt Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn.

Producten die klanten kunnen doneren zoals pindakaas, een mueslireep, rijstwafels of ananas stukjes staan bij elkaar gegroepeerd in de winkel zodat het makkelijk is om de producten uit te zoeken. Dit keer kunnen klanten die online hun boodschappen doen ook doneren, door 1 euro toe te voegen aan het winkelmandje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken